پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

کنفرانس خبری مربیان پرسپولیس و الشباب

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 223216
امروز در دبي كنفرانس خبري قبل از بازي پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از فوتبال آنلاين، تيم فوتبال پرسپوليس فردا در ديداري حساس بايد در مقابل الشباب امارات قرار بگيرد.

تيم پرسپوليس در دور رفت اين بازي ها توانسته بود در ورزشگاه آزادي مقابل هزاران هوادار خود با 6 گل الشباب امارات را شكست دهد. اما بعد از نتايج ضعيف اين تيم در ليگ برتر و در دور برگشت اين مسابقات صدرنشيني در جدول گروهي ليگ قهرمانان آسيا را از دست داد و در حاتل حاضر با 8 امتياز در مكان دوم قرار دارد و براي  صعود از اين گروه بايد تيم الشباب را در زمين خودش شکست دهد.

امروز كنفرانس خبري مربيان دو تيم برگزار شد و در ادامه قسمت هايي از صحبتهاي مربيان اين دو تيم آورده مي شود.

دنيزلي: من چیز دیگری نمی‌توانم بگویم، فقط براي برد آمده ايم

مصطفی دنیزلی، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس، در نشست خبری قبل از بازی با الشباب امارات گفت: با توجه به شرایط جدول به اهمیت بازی با الشباب کاملا واقف هستیم و خودمان را برای یک بازی سخت آماده کرده‌ایم. الشباب تیم خوبی است و ما در تهران توقع نداشتیم این تیم را 6 بر یک شکست دهیم.

دنیزلی که با اصرار خبرنگاران عرب‌زبان مواجه شده بود در پاسخ به این سوال که آیا بی‌انگیزگی الشباب کار شما را راحت کرده یا سخت عنوان کرد: این موضوع کار ما را سخت و بازی را برای ما خطرناک می‌کند. الشبابی‌ها دوست دارند کار جدیدی انجام دهند و به همین دلیل کار ما راحت نیست.

وی در جواب سوال دیگری که آیا فکر می‌کنید بازی در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا جوانمردانه برگزار می‌شود گفت: در تمام دوران بازیگری و مربیگری‌ام همه بازی‌ها را جوانمردانه دیدم. اینجا هم انشاءالله همینطور خواهد بود و مشکل خاصی نیست.

بونامیگو: به انتقام فکر نمی‌کنیم

پائولو آلفانسو بونامیگو، سرمربي تيم الشباب امارات، در نشست خبری قبل از بازی فردا با پرسپولیس گفت: انگیزه بسیار بالایی داریم تا فردا یک بازی خوب و یک مسابقه بزرگ را برگزار کنیم و در نهایت نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم.

وی افزود: مهم نیست که شانسی برای صعود نداریم، به دنبال این هستیم بازی خوبی انجام دهیم. می‌خواهیم برای خودمان رکورد بزنیم و اسم الشباب را در آسیا بزرگ کنیم.

بونامیگو در پاسخ به این سوال که چرا الشباب در آسیا ضعیف بود تصریح کرد: 5 بازی در آسیا انجام دادیم که با تیم‌های ساده‌ای نبود. فقط بازی با پرسپولیس آن چیزی که می‌خواستیم از آب در نیامد. خواهش می‌کنم آن بازی را کنار بگذارید. اگر 4 بازی دیگرمان را نگاه کنید ما مستحق نتایج بهتر و چه بسا برد بودیم. در بازی برابر الغرافه خوب شروع کردیم اما در 3 دقیقه آخر تمرکزمان را از دست دادیم و بازی برده را باختیم.

وی یادآور شد: در بازی برابر الهلال هم خوب ظاهر شدیم و اصلا انتظار نداشتیم به یکباره مغلوب شویم. 3 بازیکن 21 ساله را مقابل تیم بزرگ پرسپولیس و ورزشگاه پر از جمعیت بازی دادیم و اکنون این بازیکنان تجربه لازم را پیدا کردند. سعی می‌کنم در این بازی هم به آنها بازی دهیم تا از تجربه خود در ورزشگاه بزرگ آزادی که مملو از هوادار بود استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *