يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

"جبهه متحد مورد اعتماد جامعتین است"

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۱۱
کد مطلب: 220427
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جبهه متحد اصولگرایان مورد اعتماد جامعه مدرسین و جامعه روحانیت است.
به گزارش فارس ، حسین فدایی در گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان در مسجد فیروزآبادی شهرری با اشاره به ویژگی‌های مجلس استکبارسیتز اظهار داشت: اگر می‌خواهیم یک مجلس استکبارستیز داشته باشیم و مجلسی داشته باشیم که به بیداری اسلامی و مبارزه با فساد کمک کند باید نمایندگانی را انتخاب کنیم که با تمام وجود مشی و رفتار مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان ویژگی‌های جبهه متحد اصولگرایان گفت: نمایندگان جبهه متحد هرجا که نیاز بود برای پیشبرد اهداف انقلاب در مجلس حضور د‌اشته‌اند و از خودشان هزینه می‌کردند و همچنان راه امام را ادامه می‌دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر در مسیر تکاملی انقلاب قرار داریم چاره‌ای نداریم که نمایندگان ولایتی و متدین را انتخاب کنیم.

* شهرری انتخابات تهران را تحت تأثیر قرار می‌دهد


فدایی با تأکید بر ویژگی‌های جبهه متحد اصولگرایان عنوان کرد: خدا را شاکریم که جبهه متحد مورد اعتماد جامعه روحانیت و جامعه مدرسین است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های شهرری گفت: اگر مردم شهرری دست به دست هم دهند و منسجم در صحنه انتخابات وارد شوند آرای تهران را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان در شهرستان ری با حضور غلامعلی حدادعادل، حسین فدایی، حسین نجابت، پرویز سروری، محمد کوثری، علیرضا زاکانی، مرتضوی، لاله افتخاری و جمع کثیری از اعضای جبهه متحد اصولگرایان در مسجد فیروزآبادی شهرری برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *