پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

خبر مرگ حسنی مبارک در هاله‌ای از ابهام

دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 219264
شبکه خبری الجزیره با تاکید بر اعلام مرگ قطعی حسنی مبارک به انتشار این خبر اینترنتی پرداخت، ولی بلافاصله این خبر را تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجو و به نقل از پایگاه خبری الفجر، شبکه الجزیره دیروز با تاکید بر اعلان مرگ قطعی حسنی مبارک به انتشار این خبر بر روی سایت های اینترنتی پرداخت،ولی چند لحظه این خبر را تکذیب کرد.
 
این اقدام تلوزیون الجزیره در حالی است که هنوز این خبر از سوی منابع آگاه مصر تایید نشده است. تمامی این خبر ها در حالی است که هنوز هم مرکز پزشکی جهانی ای خبر را رد و یا تایید نکرده است.
 
در ادامه این گزارش آمده است که آیا این خبر حقیقت دارد؟ در صورت حقیقت این خبر، تلوزیون الجزیره تحت فشار اقدام به پنهان ساختن آن کرده است؟ در صورتی که این خبر شایع هست، چرا باز هم الجزیره به انتشار چنین خبری بر روی پایگاه های اینترنتی پرداخته است و باز هم از مخاطبین خود معذرت خواهی نکرده است؟
 
پیش از این روزنامه القدس العربی اعلان کرده بود: حسني مبارك، رئيس جمهور سابق مصر از آغاز هفته اخير از اوضاع نامطلوب جسماني رنج مي‌برد پس از بالا رفتن فشار خون وي به كما رفته است، تا جايي كه پزشكان معالج وي مجبور شده‌اند به خاطر اوضاع بد جسمی وی اجازه ملافات به بستگان وی ندهند.
 
گزارش ها حاکی از آن است که مکان بستری مبارک تحت تدابیر شدید امنیتی است، و تا کنون خبر مرگ وی تایید نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *