سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

بالاخره افشین قطبی ازدواج کرد!+عکس

شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 218831
افشين قطبی و همسرش روزهای خوبی را در ژاپن می گذرانند.
به گزارش گل افشين قطبی و تيمش اين روزها حال و اوضاع مساعدی در ليگ ژاپن دارند. شيميزو با پيروزی در سه بازی متوالی كه داربی حيثيتی شيزوئوكا آخرين آن‌ها بوده است جايگاه خوبی در جدول جی ليگ دارد.
                                   
این عکس نشان دهنده پایان رسمی دوران نامزدی این دوست و حالا افشین قطبی و یوروم بیکمن رسما زن و شوهرند. یوروم در کره‌شمالی به دنیا اومده ولی هلند و توسط خانواده هلندی بزرگ شده. مدیریت خوانده ولی به هنر گرایش پیدا کرده است.او فیلم مستند زیبایی هم درباره چادر در ایران ساخته که قرار بود از شبکه اول پخش شود اما این اتفاق رخ نداد.یوروم نقاش هم هست و در ایران همه با تابلوهای وی آشنا هستند!
                              
   آنها که در شرق آسیا زندگی عاشقانه شان را ادامه می دهند روزهای خوبی دارند . پیش از شروع فصل٬ با توجه به اتفاقات فصل نقل و انتقالات و همینطور سابقه و نفرات تیمها٬ بیشتر کارشناسان فوتبال ژاپن رتبه‌های میانه جدول و حداکثر هشتم نهم را برای شیمیزو پیش‌بینی میکردند٬ اما عملکرد شیمیزوی قطبی چه از حیث فنی و چه از حیث نتیجه چنان خوب بوده که حالا همه چیز تغییر کرده!
شیمیزو یکشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران بازی این هفته خود در لیگ ژاپن را انجام می دهد.تیم افشین در دو تورنمنت 5 برد متوالی کسب کرده است که از زمان حضور او در شیمیزو بی سابقه بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *