دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
۴

شخصیتی که از نظر حدادعادل به معنای واقعی، 'نماینده مردم' است

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب: 211134
دکتر غلامعلی حداد عادل گفت: اگر بخواهم چند نماینده شاخص در مجلس نام ببرم که به معنای واقعی کلمه نماینده مردم باشند قطعا" یکی از آن ها دکتر زاکانی است.
به گزارش جهان، دکتر غلامعلی حدادعادل در حاشیه همایش جبهه متحد اصولگرایان در پاسخ به سوال فارس که خواستار نام بردن و معرفی چند نماینده اصلح از میان نامزدهای انتخاباتی شد، اظهار داشت: بنده اگر بخواهم چند نماینده شاخص در مجلس را نام ببرم که به معنای واقعی کلمه نماینده مردم باشند قطعا" یکی از آنها آقای دکتر زاکانی است که تلاش زیادی را در ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان انجام داده است.

وی افزود: با توجه به شناختی که بنده از ابتدای مجلس هفتم تاکنون از نمایندگان داشته ام، ایشان را یکی از شایسته ترین، کارآمدترین، سالم ترین نمایندگان مجلس می دانم که برای انجام تکلیف خود تلاش می کند.  امیدوارم با رای مردم تهران یکبار دیگر مجلس شورای اسلامی بتواند از خدمات ارزشمند ایشان استفاده کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
bande.ba inke az tarafdaran paydari hastam ama age tehran bodam hatman be amsal zakani va bazrpash ray midadam
ولي براي ما كارگران شركتهاي پيمانكاري يك بار نديديم كه ايشون يا ديگر نمايندگان طرح حذف شركتهاي پيمانكاري رو پيگيري كنن يا حرفي از مشکلات ما بزنند. از سال 68 به اسم خصوصي سازي اين شركتها رو راه انداختن وكارگران رو برده كردن ويه عده اي يك شبه ميلياردر شدن با پول زحمت كارگران. وجاي تاسفه كه نمايندگان مجلس راي به مسكوت گذاشتن اين طرح دادند
ما به دکتر زاکانی ارادت داشتیم که با این بیان دکتر حداد بیشتر شد
من اگر قبلا نمی خواستم به زاکانی رای دهم وقتی حجم تخریبها را ضد او می بینم مصصم میشم که برم رای بدم
تا به حال یک موضع به نفع فتنه و انحراف و فساد از او ندیدم