شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۸

یار نزدیک مشایی: سه مرجع تقلید مرا تایید کرده‌اند

سه شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب: 205481
عباس امیری فر، از یاران نزدیک اسفندیار رحیم مشایی، مدعی شد که مورد تایید آیت الله فاضل لنكرانی، آیت الله ناصر مكارم شیرازی و آیت الله نوری همدانی است.
به گزارش جهان، حجت الاسلام امیری فر در گفت وگو با ایرنا در خصوص رد صلاحیتش در هیات نظارت استانی شورای نگهبان گفت : هیات نظارت استانی مرا به استناد بند یك ماده 28 قانون انتخابات كه مربوط به اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، رد صلاحیت كرده است.

وی افزود: من همواره حمایت از دولت را در دستور كار خود قرار داده ام ؛ زیرا رهبر معظم انقلاب تاكید كرده اند كه در صد سال اخیر و بعد از مشروطه چنین دولتی نداشته ایم.

امیری فر به سوابق خود اشاره و تصریح كرد:بنده 22 سال شاگرد رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه بوده ام و 19 ماه در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشته ام.

این داوطلب نمایندگی مجلس نهم كه توسط هیات اجرایی انتخابات این مجلس تایید صلاحیت شده است، خاطرنشان كرد:سه مرجع بزرگ تقلید آیت الله فاضل لنكرانی،آیت الله ناصر مكارم شیرازی و آیت الله نوری همدانی ضمن اینكه دروس حوزوی خارج فقه و اصول بنده را مورد تایید قرار داده اند ؛ اعلام كرده اند كه بنده از جهت تعهد اسلامی و شایستگی اخلاقی مورد تایید هستم.

امام جماعت مسجد سلمان فارسی و رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: با توجه به همین ادله شكایت خود را در 20 صفحه به شورای نگهبان تقدیم كردم.

امیری فر ابتدای سال جاری به اتهام مشارکت در تهیه و توزیع سی دی انحرافی ظهور بسیار نزدیک است، تشویش اذهان عمومی، توهین و ایراد اتهام علیه برخی شخصیت ها و گروههای سیاسی توسط دادگاه ویژه روحانیت بازداشت شد.

وی که دبیرکل تشکلی موسوم به جامعه وعاظ ولایی و رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری نیز هست، پیش از بازداشت در گفت و گو با روزنامه شرق گفته بود که حرفهای رحیم مشایی همان حرفهای رهبر معظم انقلاب است.

وی همچنین در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس رحیم‌مشایی را رییس‌جمهور آینده ایران معرفی و اعلام کرده بود که حامیان مشایی ممکن است در انتخابات مجلس نهم به جای اصولگرایان با بخشی از اصلاح طلبان ائتلاف کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یه موقع خط امام رو تبدیل کردن به یه پوشش که با اون وارد بشن و ضربه بزنن حالا هم ولایت شده ملعبه دست اینا . ای خدا این دعای بنده ات رو می شنوی اجابت هم بفرما . بصیرتی به ملت و امت ما بده که بتونن حق و باطل رو اگرچه به اندازه تار مویی با هم فاصله داشته باشن از هم تشخیص بدن و ایمانی به اونها بده که دائم با حق باشن و مثل حضرت امیر مومنان لایخافون لومه لائم باشن . خدایا ما را در این امتحانات بزرگ یاری کن و بر دشمنان حق و منافقان چیره ساز . ای کسی که همیشه پشت و پناه ما بوده ای . یارب
Iran, Islamic Republic of
مرحوم منتظری هم سالیان سال در کنار امام راحل بود ....
Iran, Islamic Republic of
مايه گذاشتن ازاعتبار سه مرجع تقليد بزرگ براي ورود به مجلس يعني چه!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوست عزيزي كه گفتن مايه گذاشتن از اعتبار سه مرجع براي ورد به مجلس يعني چه؟!:
دوست عزيز، ايشون رد صلاحيت شدند. از كدم ورود حرف ميزني؟!!
يعني براي دفاع از خودشون هم حق ندارن سوابقشون رو بيان كنند؟؟
واقعا بعضي از افراد چقدر سطحي و جانبدارانه فكر مي كنن
United States
اگر مراجع برای جریان انحرافی و اعوان و انصارش مهم بودن که قبل از رد صلاحیت و تو برجک خوردن ها به حرف مراجع گوش می دادن و کمتر خرابکاری می کردن. حالا که حالشون گرفته شده مراجع براشون عزیز شدن و یادشون افتاده باید به مراجع افتخار کرده و از انتساب مستقیم یا غیرمستقیم به اونها با سربلندی یاد کنن؟!
United States
تاييد فقهي با تاييد سياسي فرق داره بعد از 22 سال هنوز متوجه نشدی؟!!
United States
سلام علیکم. من با دفتر آیت الله فاضل لنکرانی تماس گرفتم و آن دفتر به شدت این موضوع و تاییدیه مرحوم فاضل را رد کردند.
خداوند همه ما را هدایت کنه ان شاءالله
با سلام بافرض به اینکه این سایت تمام حرفهای اقای امیری فر را بدرستی منعکس کرده باشد سوال اینستکه هیات نظارت به چه دلیل ایشان را رد صلاحیت کرده است؟مستندات این خبر کجاست؟ اونوقت می شود حول این موضوع اظهار نظر کرد. انتقادی که به پخش اینگونه اخبار در جامعه وارد است هم همین هست که پیرامون یک خبر اخبار مرتبط گذاشته نمی شود مثلا در این موضوع به اینکه هیات نظارت چه دلایلی ارائه داده است ویا تاکنون موضعگیری نداشته است چیزی اعلام نشده و بنده بناچار به این دست اخبار خوشبین نیستم