يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱
مجلس خیلی می‌ارزد!

سناریوی جریان انحرافی برای تفرقه در مجلس/پروژه بودجه

دوشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 203119
جریان انحرافی با طراحی سناریوهایی در صدد است در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس را به سمت اختلاف و تفرقه سوق دهد.
گزارش خبرنگار جهان حاکیست که این جریان در تلاش است تا با ایجاد تاخیر در ارائه لایحه بودجه 1391 و ارسال آن در هفته های منتهی به انتخابات، موجبات اختلاف و تفرقه را در درون مجلس فراهم کند.

هدف جریان انحرافی از ایجاد تفرقه در مجلس، ارسال این پیام به جامعه در روزهای منتهی به انتخابات است که مجلس فعلی محل دعوا و جار و جنجال است. جریان انحرافی بدین وسیله سعی در ناکارآمد نشان دادن قوه مقننه خواهد کرد.

همچنین جریان انحرافی در صدد است تا با ایجاد تنش میان دولت و مجلس، بسیاری از مشکلات اقتصادی را به گردن مجلس انداخته و سعی در پرتنش کردن فضا نماید. موضع گیری های تند برخی عناصر نزدیک به جریان انحرافی در این راستا انجام شده است.

آن گونه که از محتوای بولتن ها و رسانه های انحرافی نیز بر می آید این جریان پس از وقایع خانه نشینی احمدی نژاد و اعتراض اصولگرایان به این اقدام و همین طور برخورد دستگاه قضایی با اختلاس سه هزار میلیاردی، برای پیشبرد اهداف خود، تضعیف قوا و همچنین حمله به اصولگرایان را در دستور کار خود قرار داده است. در همین راستا یکی از عناصر مورد هدف این جریان سال گذشته در مصاحبه ای، جمله تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه "مجلس در راس امور است" را زیر سووال برد. این موضع، با واکنش شدید اصولگرایان و حقوق‌دانان روبرو شد.

پیش از این اخباری مبنی بر تلاش جریان انحرافی برای در دست گرفتن 150 کرسی مجلس نهم با هزینه میلیاردی به گوش رسیده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
و مکروا و مکر الله و الله خیرالماکرین