شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

بیت المال مسلمین ارث پدر جریان انحرافی!

سایرن
يکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 201879
سوده در وبلاگ سایرن نوشت:

واقعیت این است که این روزها کمی گرفتار ام و از سایرن غافل شده ام. این قدر حرف برای نوشتن دارم ... با وجود این که شغلم نوشتن است تمامی ندارند. دوست دارم از غیرتخصصی شدن شغل وکالت مجلس بنویسم...قدیم می گفتند وکیل مجلس! یعنی اولین توانایی که فرد باید داشته باشد تا شایسته نمایندگی مردم در مجلس شود، دانستن علم حقوق است. الان هر کس شهرتی پیدا می کند سریع می رود در صف نمایندگی مجلس! هر کس به دنبال شهرت است چند دوره کاندید می شود! هر کس دنبال مکنت و جاه و منصب است....

دوست دارم از جریان انحرافی بنویسم و پادوی خنگ اش که امروز از قداست محمود احمدی نژاد پرده برداشت! از دله دزدهایی که در پوستین بره خزیده اند. از دیوانه هایی که دیر انجمن حجتیه را کشف کردند!

چه کسی باور می کرد در روزگار بیداری اسلامی و جنگ علیه کاپیتالیسم یک عده امانیست در ایران شلنگ تخته بیاندازند!؟

از این که همیشه قسمت ما جنگیدن با احمق هاست خسته ام! ای خدا! ما می خواهیم با جندالشیطان بجنگیم نه با حمقایی که مجانی به دنبال شیطانک های دنیایی می دوند و فرق دنیا و اخرت را تشخیص نمی دهند!

برای ما مشایی چه فرقی با مهاجرانی دارد؟! به قول معروف ما می گوییم خر نمی خواهیم پالان اش عوض می شود! حیف وقت و انرژی مملکت که صرف این بی مصرف ها می شود! حیف بیت المال مسلمین که این طور به پای پادوهای انحرافی خرج می شود. آخر لامذهب یک میلیارد برای پادو خرج می کنی که نماینده مجلس اش کنی...کابین زنان ات است بیت المال مسلمین!؟ (از اصول مکتب شان دو زنگی است!) اگر ارث پدرت هم هست ولله اسراف است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *