دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۶

گاف رحیمی در تبلیغ هاشمی و اصلاح فوری سخنان خود

جمعه ۲۶ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 162642
محمد رضا رحیمی از مدیران دولت هاشمی بوده است که گفته می شود در آن ایام دست آیت الله را هم بوسیده است.وی در حال حاضر معاون اول دولتی است که بیشترین انتقاد را به هاشمی دارد.با این حال روز جمعه اتفاق جالبی برای وی افتاد و خاطرات زحمات وی در دولت هاشمی مجددا زنده شد.
به گزارش جهان معاون اول رئیس جمهور در ابتدای مراسم شانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی حمایت از سازندگان ایرانی را پیرو سیاستهای دولت آقای "هاشمی" عنوان کرد اما پس از گذشت چند دقیقه و دریافت دست نوشته‌ای این سخنان خود را اصلاح کرد.

محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور صبح اروز جمعه در مراسم آغاز بکار شانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی با بیان اینکه تمامی سازندگان و پیمانکاران داخلی هر جا که در گیرو دارمشکلات اداری با موانعی برای توسعه ساخت داخل مواجه شدند شخصا به دفتر معاون رئیس جمهور نامه بنویسند، گفت: پس از انجام داوری از تمامی سازندگان و پیمانکاران داخلی برای بومی سازی صنایع نفت و گاز حمایت می کنیم.

معاون اول رئیس جمهور در ابتدا با تاکید بر اینکه حمایت از سازندگان ایرانی پیرو سیاستهای دولت آقای "هاشمی" است: تصریح کرد: در حال حاضر ایران از پول کافی برای حمایت از سازندگان داخلی برخوردار است.

به گزارش مهر استفاده از جمله ادامه سیاستهای هاشمی در صنعت نفت منجر به سر و صدا و حتی خالی شدن برخی از صندلی های جایگاه افتتاح شانزدهمین نمایشگاه نفت شد اما پس از گذشت چند دقیقه با ارائه دست نوشته ای به معاون اول رئیس جمهور، این عضو کابینه دولت دهم بخشی از اظهارات سخنرانی خود را اصلاح کرد.

معاون اول رئیس جمهور پس از خواندن این دست نوشته با بیان اینکه منظور من از ادامه سیاستها دولت دهم بوده است و نه دولت دیگری، تصریح کرد: اشتباه در به کار رفتن دولت دیگری در سخنرانی امروز من اشتباه در زبان و بیان بوده است که همین جا آن را اصلاح می کنم.

وی با تاکید بر اینکه در دولتهای نهم و دهم با حمایتهای آقای دکتر محمود احمدی نژاد اقدامات مطلوبی از سازندگان داخلی انجام شده است، گفت: این اقدام در هیچ یک از دولتهای گذشته سابقه نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شاید ایشان هنوز در رویاهای خود، خود را استاندار دولت هاشمی می داند و به امید آن روز است که دوباره در دولت هاشمی سمتی داشته باشد!
Iran, Islamic Republic of
فکر نمیکنم فقط یک اشتباه بوده باشد چون آن چیزی که در رسانه ملی از ایشان پخش شد در حد یک جمله ساده بود ولی در آن هم اشتباه وجود داشت زیرا ایشان اصطلاح ریال سیاه را بکار برد که اشتباه است و باید می گفت پول سیاه.
Latvia
به نظر می رسد بيان اول آقاي رحيمي نظرواقعي و ارادت قلبي ايشان به آقاي هاشمي رفسنجاني و اصلاحيه بعد از آن از باب مصلحت انديشي و بر كرسي رياست ماندن بود!
Saudi Arabia
چرا گاف!! واقعيتي را بيان كرده است كه تا كنون به ناحق پنهان كرد بودند
Iran, Islamic Republic of
از آدمي كه در زمان استانداري خود كشاورزان استان را مجبور مي كند تا با تراكتورهاي خود جمله "هاشمي خوش آمديد" را براي خوشامد سردار خودخوانده سازندگي چينش كنند تا از هليكوپتر جناب سردار قابل ديدن باشه، اصلا بعيد نيست كه امروز بخواهد ارادت قلبي خود را اگرچه به اين شكل به آقاي خود!! گوشزد كند!
Iran, Islamic Republic of
حيف اين دولت که با حمايت هاي خود از حرفهاي بي ربط مشايي و کارهاي چاپلوسانه چنين افرادي دارد خود را در قلب حزب اللهي ها کدر مي کند.فقط ميتونم بگم براي چنين افرادي و آنها که ازاشتباهات ايشان کورکورانه حمايت مي کنند متاسفم