جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۴۲

بهبهانی با ماموریت ویژه وارد وزارت راه شد

شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 155713

حمید بهبهانی وزیر استیضاح شده دولت دهم در ساختمان وزارت راه حضور یافت. 

به گزارش جهان، بهبهانی جلساتی را برای هماهنگی امور انجام داده و ظاهرا قرار است در جایگاه سرپرست وزارت راه به فعالیت خود ادامه دهد. 

گفتنی است پس از استیضاح بهبهانی، ایثارگران این وزارتخانه طی نامه ای از عملکرد مجلس تقدیر کرده اند. 

فعالیت مجدد بهبهانی در وزارت راه در حالی صورت می پذیرد که یکی از نمایندگان مجلس در حمایتی ویژه از وزیر سابق راه گفت: اگر من به جاي رئيس جمهور بودم، آقاي بهبهاني را به خاطر فعاليت بيش از حدش بعنوان معاون پارلماني رئيس جمهور منصوب مي كردم تا هر روز در مجلس باشد و نمايندگان بدانند كه وي چقدر در كار خود جدي و فعال است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من از کارکنان وزارت راه هستم از وقتی که بهبهانی آمد همه رانتها را بست ... البته بهبهانی برای ما کاری نکرد و فقط از ما کار می خواست ولی جلوی همه پارتی بازی ورانتها رو گرفت
درود بر اين وزير قهرمان كه به اندازه يك نيروي جوان و شايد هم بيشتر فعال بود و انشا الله هر جا هست منشا خير باشد و خدا كساني را كه از روي منافع كار مي كنند جزا دهد!!!
Iran, Islamic Republic of
ما هم از مجلس متشكريم.
Iran, Islamic Republic of
این مجلس از روی عصبانیت وبرای جبران نامه رئیس جمهور بهبهانی پر کار وزحمت کش را استیضاح کرد
Latvia
با توجه به غيرقانوني بودن استيضاح(9 امضاي باقيمانده) و بركناري وزير راه، بهتر است رييس جمهور محترم اولا زير بار بركناري آقاي بهبهاني نرود . ثانيا در صورت وجود فشار پذيرش استيضاح، مجددا ايشان را بعنوان وزير راه به مجلس معرفي نمايد كه قطعا با راي بالا انتخاب خواهند شد.
Latvia
از نظر افكار عمومي استيضاح وزير راه يادآور خاطر يكشنبه سياه وقف دانشگاه آزاد و ابطال مصوبه 3 روز!!! بعد از تصويب بدست خود نمايندگان بوده است.
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد مرد ولایی ایران
Iran, Islamic Republic of
سلام
خدا پدر و مادر بهبهاني را بيامرزد
هم راه روستايي ما را درست كرد هم اينكه خودش در روستاي ما حاضر شد و از كم و كيف جاده تازه تاسيس و راحتي تردد از جانب ما خيالش راحت شد و براي اينكه در 32 سال گذشته راه آسفالته نداشيم از طرف همه مسئولين مملكت عذرخواهي كرد
من از همين روستاي جوان دره مشكين شهر دستان اين مرد بزرگ را مي بوسم
Iran, Islamic Republic of
در جواب آن عزيزي كه گفته اند رئيس جمهور نبايد زير بار رفتن آقاي بهبهاني برود بايد گفت در آنصورت مملكت مي شود هر كي هر كي و عشقي
انشا الله آقای بهبهانی هر جا که هستند در خدمت به ملت پیشقدم باشند
یه سئوال دارم خواهش میکنم پاسخ دهید مگر از نظر قانونی امکان اینکه آقای بهبهانی سرپرست وزارت راه شوند وجود دارد؟مگر قانون نمیگوید وزیری که خلع شده حق حضور در دولت در آن پست را ندارد اگر امکانش هست ببخشیدا پس خاتمی مفت باخته چون اونم میتونست عبدالله نوری و احمد خرم را به عنوان سرپرست در کابینه حداقل برای 3 ماه حفظ کنه کلی همه چیز داره چپه میشه امکان پیدا شده قانون را اجرا نکنیم ممکن شده به مجلس و قوه قضاییه توهین کنیم آقایان این تذهبون
Iran, Islamic Republic of
امروز از جاده خرم اباد پل زل رد شدم کلی به وزیر راه و احمدی نژاد دعا کردم...
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد سنت های بدی برجای می گذارند باید به قانون ولو اشتباه تمکین کند
Iran, Islamic Republic of
بنظر ما كارشناسان وايثارگران مجموعه وزارت راه كار مجلس اقدامي انقلابي وبراي حفظ ارزشها بود ما سپاسگزاريم...
Iran, Islamic Republic of
هر آدم منصفی با گذر از جاده های ایران در این چند ساله تکاپو و تحرک ایجاد شده را می دید - خدا آقای بهبهانی را حفظ کند و جزای خیر دهد
Iran, Islamic Republic of
درود بر محمود احمدي نژاد
Iran, Islamic Republic of
من بلحاظ موقعیت کاری به اغلب مناطق کشور سفر می کنم مخصوصاً مناطق محروم کشور . در این چند سال اخیر که از جاده های کشور عبور کردم در همه مسیرها حضور پر تلاش کارکنان وزرات راه را به چشم خود دیدم که یا درحال تعریز یا تعمیر و یا احداث راه بودند که باعث مسرت من و همکارانم شد که بالاخره بفکر دولت مردان ایران هم رسید که اصلیترین و مهمترین راه پیشرفت کشور احداث راه های مناسب و راه آهن است.
واقعا دکتر بهبهانی فرد با صفا بی آلایش و خدومی است. هرکجا هست خدایا به سلامت دارش
Iran, Islamic Republic of
به دلیل اینکه تاریخ نشان داده نمایندگان مردم ایران هر گاه وزیر راهی را استیضاح کرده و او را عزل نموده اند پس از سقوط هواپیمایی اوراقی بوده است زین پس به جای واژه مجعول وزیر راه بگوییم وزیر هواپیما داری.
به نظر من سقوط هواپیما و تصادفات جاده ای به وزیر راه بر نمی گردد اگر ما در تحریم هستیم مقصر آقای بهبهانی است؟ یا ایران خودروی ما ماشین های تولیدیش استاندارد نیست مقصر آقای بهبهانی است؟ شما هر وزیری را انتخاب نمایید همین آش و همین کاسه است ما باید کار را ریشه ای حل نماییم و با تغییر وزیر مشکل حل نمی شود
United Kingdom
برای پایان عمر این مجلس سیاسی کار و سیاست باز لحظه شماری می کنیم. واقعا رای سیاه این مجلس در وقف دانشگاه آزاد فراموش نشدنی است.
بهبهاني از جمله كاري ترين وزراي كابينه بود مجلس اگر در ادعايش صادق بود حسيني وزارت ارشاد را استيضاح ميكرد كه از برخورد با نمايش مبتذل هدي گابلر اظهار ناراحتي كرده و تمام فيلمهاي توقيفي را روانه اكران نموده و ... و روي دولت اصلاحات را در حمايت از فساد پنهان هنري سفيد كرده است. بهبهاني به اعتراف دوست و دشمن كاري و متخصص بود.
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان یک ایرانی از زحمات شبانه روزی این مرد خدوم جناب آقای بهبهانی تشکر و قدر دانی میکنم و برایش آرزوی موفقیت مینمایم ...
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم:
هیچ وزیری میتونه بیاد همه ی هواپیماهای اسقاطی رو از رده خارج کنه ؟ اینجوری که چیزی باقی نمی مونه
United States
من دیگه خسته شدم از این مجلس.هیچ مجلسی با دولتهای همزمان خودش اینطورنبوده. ...
Iran, Islamic Republic of
ای نمایندگان مجلس بعدا میفهمید که چه فردی مفیدی را استیضاح کرده اید و چه اشتباه بزرگی مرتکب شده اید
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
با سلام. اقاي رييس جمهور با همه امتيازاتش در رفيق بازي ناشي است و تا دوستانش را به افتضاح نكشاند دست بر نمي دارد. مي خواهد كردان باشد مي خواهد متكي باشد مي خواهد مشايي باشد مي خواهد بهبهاني باشد مي خواهد رحيمي باشد.
Iran, Islamic Republic of
نمایندگانی که دائم از زیر بار تصویب طرح نظارت بر نمایندگان فرار می کنند در حالی که مقام معظم رهبری روی آن تاکید خاص در حضور خود نمایندگان داشتند واقعا با چه رویی وزرای خدوم و زحمتکش را استیضاح می کنند؟؟ آنهم با نطقهای احساسی و نه منطقی.
خدا جای حق نشسته است و این روشها و منشها برای کسی عزت نیاورده برای برخی نمایندگان خود برتر بین هم چیزی جز خسران نخواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
نظر نمايندگان درست بود. وزير راه هم قرباني لجاجت دولت شد. اگر به مجلس مي رفت شايد راي مي آورد. بسياري از پروژه هايي كه در كامنتها ذكر شد، در دوره هاي گذشته شروع شده بود مثل تهران - پرديس. كارهاي بهبهاني تازه كلنگ خورده بود مثل تهران - مشهد
Iran, Islamic Republic of
واقعا وزير خوبي بودند
Iran, Islamic Republic of
اگر به جای استیضاح، مجلس وزارت راه را مثل مترو حمایت مالی میکرد و از صندوق ذخیره ارزی برای بازسازی ناوگان هوایی وریلی کمک میکرد بهتر نبود/
Iran, Islamic Republic of
اینها شیفتگان خدمت اند !
Iran, Islamic Republic of
اي بابا باز با نام ايثار گران بر عليه ايثار گران جو سازي مي كنند ...
Iran, Islamic Republic of
جناب بهبهاني بعد از ورود به وزارت راه صنعت ريلي را نابود كردند. شركت قطارهاي مسافري رجا خصوصي شد در حالي كه در تمام دنيا صنعت ريلي مسافري به دليل اهميت و ضرر ده بودن دولتي است و در كشورهايي نظير انگلستان و آلمان هم كه خصوصي بود باز پس گرفته شد حال چه اصراري به تكرار تجربه آزموده شده ديگران است خدا عالم است!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مردم جواب این مجلس ... را در انتخابات سال آینده خواهند داد.
Latvia
ای نمایندگان عزیز
بهتر نبود کمی حوصله می کردید و این جنجال را به راه نمی انداختید؟ دکتر بهبهانی هم متخصص بود و هم پر تلاش و متعهد.
Iran, Islamic Republic of
سلام، من فكر مي كنم جناب وزير با عدم حضور خود در مجلس، هم به مجلس بي احترامي كردند و هم به مردم.
Iran, Islamic Republic of
اقاي احمدي نژاد دارد با اين كار به ملت و مردم توهين ميكند وقتي وزيري استيضاح شد چه معني ميدهد دوباره بشود سرپرست
Iran, Islamic Republic of
به نظر من هم بايد به جاي بهبهاني مجلس حسيني رو استيضاح مي كرد .
با اين استيضاح دستگاه فرهنگ كشور خيالش براي چندين ماه ديگه راحته كه كسي به سراغش نمي ره.
واقعا مجلس در قبال افتضاح فيلم ها و تئاترها چه جوابي داره به مردم بده. خوب شما هم كوتاهي مي كنيد . نميشه كه فقط با مصاحبه و نظر كاري از پيش برد .اين كار رو كه مردم عادي هم مي تونند انجام بدهند.
تازه داره سازمان سينمايي هم تشكيل ميشه ! مجلس دير بجنبه قافيه رو باخته.
بابا پيگيري كنيد اگه سينما از مجموعه ي وزارت ارشاد خارج بشه هيچ كس حتي مجلس نمي تونه نظارت يا دخالت كنه.
چرا نمايندگان در قبال تشكيل سازمان سينمايي هيچ كاري نمي كنند؟!
جدیت و فعالیت وقتی خویه که نتیجه و ثمر داشته باشدوالا مورچه ها هم خیلی پرکار هستند این که دلیل نمی شه ضمن اینکه چقدر مملکتی که با خون این همه شهید به دست آمده بی ارزش شده که هیچ کس به حرف قانونش گوش نمیده و فقط می خواد حرفش دوتا نشه این جای تأمل دارد!!
Iran, Islamic Republic of
عزیزان!دولت را یاری کنید.روح مجلس باید همکاری و همراهی با دولت باشد
درود بر رییس جمهور و بهبهانی خدوم