پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱۲۱

پیگیری برخورد مأموران شهرداری با یک زن + عکس

دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 138509
حدود 70- 60 نفر از مأموران شهرداری ورودی و خروجی های شهرک را بسته بودند و با باتوم و شوکر در صحنه حاضر بوده به ضرب و شتم خانمی که به قصد تخریب ساخت و ساز احتمالاً غیر قانونی شان آمده بودند می پرداختند. به ناچار برای دفاع از زن با ایشان گلاویز شدم که با باتوم و شوکر به من هم حمله کردند و آسیب وارد نمودند.

 

پیرو مطرح شدن خبری در خصوص ضرب و شتم یک خانم توسط مأموران شهرداری، هنگام تخریب ساخت و ساز غیرمجازشان در محله نعمت آباد شهرک سید احمد خمینی، خبرنگار سرویس جامعه جهان گفتگویی را با «حجة الاسلام مقدم» روحانی حاضر در محل انجام داد تا اطلاعات دقیق تری از این حادثه به دست آید.

وی که مسؤول امور تشکل های نهاد نمایندگی دانشگاه علم و صنعت و هم چنین مسؤول طرح صالحین ناحیه ابوذر می باشد، در بیان شرح ماوقع به خبرنگار ما گفت: «حدود ساعت 6 صبح با شنیدن صدای شیون زنی و با تصور اینکه شاید مورد تعرض قرار گرفته باشد از منزل بیرون رفتم. در حالیکه به خاطر عجله از پوشیدن لباس روحانیت صرف نظر کرده بودم، با صحنه ضرب و شتم خانمی به دست مأموران شهرداری روبرو شدم.»


          


وی ادامه داد: حدود 70- 60 نفر از مأموران شهرداری ورودی و خروجی های شهرک را بسته بودند و با باتوم و شوکر در صحنه حاضر بوده به ضرب و شتم خانمی که به قصد تخریب ساخت و ساز احتمالاً غیر قانونی شان آمده بودند می پرداختند. به ناچار برای دفاع از زن با ایشان گلاویز شدم که با باتوم و شوکر به من هم حمله کردند و آسیب وارد نمودند.»

مقدم در پاسخ به خبرنگار ما در رابطه با ساخت و سازهای غیر قانونی گفت: «ما هم با ساخت و ساز غیر قانونی در محل موافق نیستیم و معتقدیم حق شهرداری است که برخورد کند، اما انتظار این را داریم که دست کم در پیگیری های حقوقی در کشور اسلامی، برخورد انسانی لحاظ شود و با یک زن تنها چنین برخوردی صورت نپذیرد.»

وی درباره ساخت و ساز غیر قانونی این خانواده و برخورد مأموران شهرداری گفت: «شهرداری ضمن تخریب سازه غیر قانونی جدید ساخت این خانواده، مغازه قدیمی ایشان را نیز که محل کسب درآمدشان بود تخریب نمود و چندروز پیش هم به خاطر همین ساخت و ساز، پدر و پسر خانواده را دستگیر کرده اند و زن و فرزند خردسالش در زمان این عمل غیر اخلاقی مأموران، تنها و خانه خالی از مرد بوده است.»

               

وی در ادامه افزود: «بعد از این اتفاق مردم محله بسیار خشمگین و برانگیخته شدند و اعلام کردند که می خواهند بزرگراه شهید کاظمی را ببندند یا ناحیه شهرداری را به آتش بکشند که بنده فضا را آرام کردم که موجبات سوء استفاده فراهم نگردد و از این کار جلوگیری کردم.»

مقدم با بیان اینکه برداشت من این است که مسؤولان شهرداری نیز در پی برخورد با متخلفین هستند، آمادگی خود را برای پیگیری این مطلب تا رسیدن به نتیجه و ارائه اطلاعات به مسؤولان ذی ربط اعلام کرد.

جای آن دارد تا مسؤولان محترم شهرداری با توجه به برانگیختگی و تأثر ساکنان محل و خطای تأثر برانگیز اتفاق افتاده، هرچه سریعتر در پیگیری و برخورد با خاطیان وارد عمل شوند تا از تکرار چنین صحنه هایی در جامعه اسلامی جلوگیری شود.

           

متأسفانه از حواشی این حادثه نیز نمی توان غفلت کرد که یکی از این حواشی حضور مأمور یا مأموران نیروی انتظامی در محل حادثه حین اتفاق است که به شهادت ساکنان در جلوگیری از  این حادثه ورود نداشته اند. لذا جا دارد تا مسؤولان محترم ناجا نیز در خصوص این اتفاق و عدم حضور پلیس زن در چنین مواردی توضیح خود را اعلام نمایند.

«جهان» آمادگی دارد مراتب پیگیری شهرداری و ناجا را به دقت به اطلاع مخاطبان محترم برساند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با درود بر غيرت اين روحاني همه ماموران متخلف به كرامات انساني ميبايست تحت تقيب قضائي قرار گيرند.
Iran, Islamic Republic of
خدا ناظر است و اين فرد جواب خداو
چهره معصوم اين كودك را چگونه مي دهد؟
Iran, Islamic Republic of
البته میدانم که شما این مطلب را چاپ نمی کنید چون می خواهید وجهه مردمی تان ولو به حق خراب نشود! ولی بدانید که اگر جلوی یک عده ای درست وحسابی گرفته نشود می روند وسط اتوبان جلال آل احمد چادر وسماور بر پا می کنند . هر کس که خلافی مرتکب می شود باید منتظر برخوردی شدیدتر باشد .
Iran, Islamic Republic of
بسيار شرم آور است كه در مملكت اسلامي و در شهري كه ادعاي ام القرايي جهان اسلام راداريم و شهردار آن نيز يك بسيجي قديميست چنين اتفاقي مي افتد . متاسفانه من با ديدن اين تصاوير به ياد رفتار وحشيانه ماموران رژيم صهيونيستي افتادم . آقاي شهردار اگر اين موضوع را سريعاً پيگيري نكنيد به خون شهدا و هم سنگرانتان خيانت كرده ايد .!!!
Iran, Islamic Republic of
آفرين بر ماموران شهرداري كه فريب مظلوم نمايي نمي خورند و به وظيفه قانوني خود عمل مي‌كنند. تا كي بايد چوب چوب اين ظاهر سازي ها را بخوريم.
Iran, Islamic Republic of
اولا شهرداری طبق قانون بدون حکم قضایی حق ورود به داخل منزل را نداشته وثانیا باید پرسید این منزل مثلا غیر مجاز چگونه توانسته انشعاب گاز بگیرد چون اداره گاز از شهرداری برای انشعاب استعلام میگیرد
Iran, Islamic Republic of
افرین به شما که این خبر رو انعکاس دادین
Iran, Islamic Republic of
یاد شعار قانون گرایی و مردم سالاری و عدالت خواهی و حمایت از مظلومین و صدها شعار زیبای دیگر بخیر!
Iran, Islamic Republic of
یه لحظه یاد نوار غزه افتادم.
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا عبدي مقدم است بنده ايشان را ميشناسم روحاني بسيار منطقي است. سئوال مهم اينه كه آيا قانون همه جا و در باره همه اشخاص با همين شدت اجرا مي شه؟ يا فقط براي فقرا و حاشيه نشينان محروم؟ چرا با زمينخواران بزرگ و بدهكاران بزرگ بانكي يا توزيع كنندگان مواد مخدر يا ... اينطور برخورد نميشه؟
Iran, Islamic Republic of
وای بر شما اگر پیگیری نکنید
Iran, Islamic Republic of
مولا علی(ع) در یکی از خطبه های ارزشمند نهج البلاغه نقل به این مضمون می فرمایند: شنیده ام در یکی از شهرها وقتی سربازان وارد شدند خلخال از پای زن یهودی به زور بیرون کشیده اند. اگر مردی این خبر را بشنود و از غصه دق کند و بمیرد جای ملامت نیست.
من نمی دانم جناب شهردار از شنیدن این خبر چه عکس العملی از خود نشان داده اند؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام
از اینکه این خبر را منعکس نمودید تا ما در آن طرف ایران عزیز با هم میهنانمان همدردی کنیم سپاسگزارم...
Iran, Islamic Republic of
قانون قانون قانون. الحمدلله ما تو این کشور قانون داریم .چرا ضرب وشتم انهم توسط ماموران شهرداری (تجهیز ماموران شهرداری به شوکر و گاز اشک اور ایا مجوز قانونی دارد). ایا فرض اینکه مرجع ذیصلاح قضایی حکمی صادر نموده باشند اجرا ی ان توسط ماموران شهرداری میبایستی صورت پذیرد؟.پس جایگاه ماموران انتظامی کجاست.؟چرا شهرداری تا این حد اجازه داده ساخت و ساز ادامه پیدا کند.واینکه چراحفظ وصیانت کرامت انسانی مخدوش شده و بدتر اینکه به یک زن حمله شده .این راهش نیست در شرایطی که دشمنان نظام چه بیرونی و درونی مترصد وقوع ماجرا هایی از این دستند چرا با ندانم کاری اب به اسیاب انها میریزید وبرای انها خوراک مفت ومجانی تدارک میبینید .یک جو بصیرت یک جو فکر واندیشه
Canada
مولا علی(ع) در یکی از خطبه های ارزشمند نهج البلاغه نقل به این مضمون می فرمایند: شنیده ام در یکی از شهرها وقتی سربازان وارد شدند خلخال از پای زن یهودی به زور بیرون کشیده اند. اگر مردی این خبر را بشنود و از غصه دق کند و بمیرد جای ملامت نیست.
من نمی دانم جناب شهردار از شنیدن این خبر چه عکس العملی از خود نشان داده اند؟
Iran, Islamic Republic of
سلام. خیلی باید تشکر کرد از آقای مقدم برای جلوگیری از این امر واقعا زشت مسوولان شهرداری
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم تحت بررسی مقامات قضایی قرار بگیره. چون واقعا بعضی از مسئولان شهرداری در برخی نقاط اعمال ناشایستی رو انجام میدن که در شأن عدالت اجتماعی نامبرده دولت نیست!
United States
مسلما این مأمورین با خودسری اینکارو کردن. اگه اینجا جلوشونو نگیرین فردا بیشتر و بدتر میشن
Iran, Islamic Republic of
چه حرکت زشتی. یک زن تنها با یک بچه کوچیک!
United States
متاسفم
Iran, Islamic Republic of
مگه مامورین شهرداری حق ضرب و شتم داره که اون بچه کوچیک مثل بچه های فلسطین توی خرابه بشینه. خوب نذارین این اشخاص هرکاری دلشون میخاد انجام بدن
از جهان نيوز به خاطر درج اين خبر و روشنگري خيلي ممنونم به نظر من بايستي شديدترين مجازاتها را در ارتباط با عاملين اين عمل اعمال كنند.
Iran, Islamic Republic of
رهبر عزیزم می دانیم این خبرها به شما می رسد.بیشترین عاشقانت مستضعفین اند.عدالت را دراین مورد" آشکارا "برقرار کن.
Iran, Islamic Republic of
تا آلان کاری هم کردن واسه این بنده خداها؟
Iran, Islamic Republic of
در منطقه دارآباد ماموران شهرداری .... دنبال دست فروشانی که بادکنک و سیگار می فروشند می گذارد . اما با ساخت و ساز ویلاهای غیر مجاز در بالای ارتفاع غیر مجاز برخورد نمی نماید ، مدارک هم موجود است و دهها بار به 137 تماس گرفته شده است.
Japan
این عمل ناشی از روحیه قیم مابانه مامورین شهرداری است که البته در بسیاری از ما هم وجود دارد. جایی که تصاحب یک میز یا یک پست دولتی نه فرصتی برای خدمت بلکه وسیله‌ای برای تحکم است. همین روحیه وقتی همراه با نظارت نباشد وقتی همراه با آموزش نباشد ظلم‌هایی را به مردم بی‌نوا روا می‌دارد که تنها درصد کوچکی از آنها به گوش ما می‌رسد. در همین قضیه هم اگر حضور این روحانی عدالت‌خواه نبود نه خبر به گوش ما می‌رسید مثل هزاران مورد دیگر که هر روز در کشور رخ می‌دهد. اینجاست که مسوولین می‌مانند و آه نستانده مظلومان.
خدا نکند که اینها به عقده‌های تلنبار تبدیل شود و عکس‌العمل نامعقول اجتماعی را باعث شود.
همانطور که شاید اگر حضور این روحانی عزیز نبود معلوم نبود چه مشکلاتی بوجود آید.
نظیر همین مساله در سال ۷۴ منجر به آشوبهای خیابانی در اراک شد و چندین قربانی گرفت.
متاسفانه قانون مشخصی در مورد نحوه برخورد شهرداری با متخلفان ساخت و ساز غیرقانونی وجود ندارد و یا اگر دارد مردم از آن اطلاعی ندارند. این بی اطلاعی دست شهرداری را برای هر گونه تخریب و یا مصادره اموال و مصالح باز می‌گذارد. شهرداری باید دقیقا مشخص کند که در این موارد چه برخوردهایی انجام می‌دهد تا مرز قانون برای پیگیری‌های بعدی معلوم شود.
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه کسانی که دم ازعدالت میزنند!
Iran, Islamic Republic of
واقعا جا دارد که مسئولين شهرداري و شخص شهردار محترم از غصه دق کنند آيا يک لحظه خود را جاي اين خانواده قرار داده‌ايد مگر مملکت قانون ندارد ....
Iran, Islamic Republic of
شما مطمئن هستید تصویر آن کودک را از جنایات غزه عاریه نگرفته اید ؟ !!!
Iran, Islamic Republic of
مامور شهرداري اگر عرضه و جرات دارند بروند در شهرك غرب و بالاشهر تهران كه برخي پول دارها خيابان و كوچه هاي عمومي خود را ملك شخصي مي پندارند و براي ورود به آن نگهبان ورود ممنوع و ...مي گذارند و اجازه ورود هركسي را به آن نمي دهند جلوي آنها را بگيرند. بر سر زنی ضربه زدن كار مهمي نيست
یاد گزارش ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی افتادم که نیمی از معوقات و بدهی های بانکی در کل کشور مربوط به هشتاد نفر است که بعضی از آنها نزدیک به 15 سال است یک پول سیاه هم از بدهی های خود پرداخت نکرده اند و راست راست تو خیابونهای مملکت دارن می چرخن و کسی کاری با اونا نداره و حالا یک زن بیچاره را با 50 نفر نیرو بخاطر یک جرم که یک ذره حتی ذرت المثقال جرم اون گردن کلفت ها هم نمیشه اینجوری برخورد می کنن ...
Iran, Islamic Republic of
بله متاسفانه اجرای قانون شده مخصوص بدبخت ها و بیچاره ها و فقیرهاو بدون پارتی ها .بخدا دل امام زمان (عج) از این جامعه اسلامی ما خون شد.
Iran, Islamic Republic of
برای یک کار کوچک 2 ماه در شهرداری همدان علاف شدم. مردم تقصیر ندارند بی مجوز می سازند.
Iran, Islamic Republic of
هر كس كه گذرش به بعضي ازاين نواحي شهرداري افتاده باشه دقيقا مي دونه كه اين افراد چه جور آدمايي هستند
متاسفانه اين اشخاص گروه قلع و قمع کنی هستند كه ظاهرا هيچ چيز غير از زور و تهديد و بدرفتاري بلد نيستند
فكر ميكنن همه كاره اند
عنوان شعبان بي مخ برازنده اينهاست!!
Iran, Islamic Republic of
هزاران درود بر كسي كه اين خبر را پخش كرد
Iran, Islamic Republic of
يا رب المستضعفين
در اكثر موارد بعضی ماموران شهرداري همچون ... به مردم حمله كرده و در اين راه جنايتكارانه از هيچ كسي هم ابا نميكنند ( از خدا كه ترس ندارند). حضرت امام ميفرمود به من خدمتگزار بگويند بهتر است تا رهبر . و اين مغولان مثل اينكه با خارجي محارب مسلح برخورد ميكنند . واي بر مسئولاني كه سكوت كنند براين ظلم آشكار . مردم ولي نعمت مسئولانند نه برده آنها
Iran, Islamic Republic of
انصافا با کسانی که کمی قدرت یا ثروت دارند هم چنین برخوردی میشود؟
چطور با مجوز 4 طبقه 6 طبقه می سازند و بعد هم شهرداری هیچ کاری نمی کنه، ولی این خانواده فقیر باید منزل روی سرشون خراب بشه!!!!
وای بر ما با این مسئولین دلسوز و کوشای شهرداری
Iran, Islamic Republic of
در شگفتم از این همه شجاعت ماموران شهرداری!
نقاب بر صورت و بعد هم کتک زدن زن مردم!
Iran, Islamic Republic of
باسلام
هیهات من الذله
حاشا به غیرت آقایان کاخ نشین کرباسچی منش که اینها از او هم جلوتر زده اند
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ضمن تشکر از خبر رسانی شجاعانه شما و عمل قابل تقدیر روحانی حاضر در محل
خواستم نکته ای را به استحضار برسانم:
چندین سال پیش در کشور فرانسه به دلیل اخراج یکی از مستاجران بعلت عدم توانایی پرداخت مبلغ اجاره در فصل زمستان و فوت او، پارلمان فرانسه قانونی را تصویب نمود که پس از آن کسی حق اخراج مستاجر در فصل زمستان را ندارد.
حال سوال اینجاست که در مملکت اسلامی چگونه رواست که علاوه بر هتک حرمت ناموس مردم تنها به دلیل ساخت و ساز غیر مجاز، منزل مسکونی آنها نیز بر سرشان خراب و آنها آواره خیابان گردند؟
Iran, Islamic Republic of
خواهشمندم اين مطلب را بزنين توسايت
جلوي ساخت وساز غير مجاز واقعاًبايد گرفت اما " هدف وسيله را توجيه نمي كند" شهرداري پدر خانواده را بازداشت كرده! در حين بازداشت ايشان اقدام به مراجعه به خانه وي نموده و آن عمل دور از انسانيت يعني تخريب فضاي جديد و قديم را بدون حضور مالك و بدبختانه در حضور زن و فرزند كوچك آن خانه به انجام رسانده.
اين كار غلطي است.
اگر آنها صاحب خانه را بازداشت كردند بايد به دادگاه مي بردند حكم تخريب را مي گرفتند و با حضور نماينده دادسرا، ماموران نيروي انتظامي و مالك و ... اقدام به تخريب مي كردند تا تحسين مردم را از حسن اجراي قانون به سوي خود جلب مي نمودند.
از سايت جهان درخواست دارم يك گزارش مفصل از شرح ماجرا را تهيه نمايد تا شايد به اميد خدا اين عمل زشت و ناپسند انساني كه فراوان از شهرداري هاي سراسر جنــــــــــوب تهران سرميزند ديگر ريشه كن شود . (البته با عنايت سردار بسيجي فرمانده دلاور جنگ تحميلي خادم مردم آقاي قاليباف)
Iran, Islamic Republic of
بايد هر چه سريعتر مسولين توضيحات لازم را در اين خصوص بدهند و تلاش كنند تا اين مشكلات ديگر به وجود نيايد
Iran, Islamic Republic of
در کشور اسلامی این همه بی رحمی واقعا تعجب دارد
Iran, Islamic Republic of
واقعا شرم اوره
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر قالیباف ما منتظر پاسخ قانع کننده شما هستیم .
Iran, Islamic Republic of
ما منتظريم تا محرم گردد
هنگامه امتحان ميسر گردد
ما ميدانيم و تيغ وحلقوم شما
يك مو زسر علي اگر كم گردد
Iran, Islamic Republic of
به نظرم كار شما نشانه ي زنده بودن شماست.غيرت به كنار كار انساني شما شايسته ي ستايش است اما تاسف به حال كساني كه خيلي وقته صداي آي آدم هاي اطرافيانشونو نميشنون.
اميدوارم كه با حضور افرادي مثل شما دوباره گوشه اي غيرت و انسانيت در ما هم زنده شود.
Iran, Islamic Republic of
درور بر سایت جهان که نشان از اصولگرایی را با افتخار به یدک می کشد و درورد بر همه آزاد مردان که برای احقاق حق مظلومین به پا می خیزند.
واقعا برای هر که این خبر را بازگو کردم جز اینکه گفت از مامورین شهرداری جز این انتظاری نیست، دلم آزرد، چون برادر خودم نیز در شهرداری کار میکند و من خجالت کشیدم که بگویم برادر در شهرداری کار میکند.
واقعا جای تاسف دارد که مسئولین شهرداری با عدم برخورد با چنین رفتارهایی اینگونه آبروی تمام کارکنان شهرداری را به سخره می گیرند.
واقعا الان وظیفه این است که با تمام مسئولین مرتبط با این موضوع برخورد قاطع انجام گیرد.
Iran, Islamic Republic of
معذرت خواهی شهردار تهران و دلجویی از خانواده آسیب دیده تنها راه حل موجود است
Iran, Islamic Republic of
من فكر ميكنم اگه سياسي عمل نشه خيلي سريع ميتونه نتيجه بده 1عذر خواهي مسوولين مربوطه 2بر خور با عاملين اين اتفاق
Iran, Islamic Republic of
تو رو به خدا این خبر ها را نزنین، به خدا اعصابم بهم ریخت.
آخه مگه روی شهرداری تاثیر داره؟
شهرداری و پیگیری موضوعات اینچنینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا ممکنه که چنین عمل دهشتناکی از سوی مامورین شهرداری و آنهم در برابر دیدگان نیروی انتظامی سر بزنه؟
هم نیروی انتظامی باید پاسخگو باشه و هم شهرداری
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگر فیلمی از این صحنه ها گرفته شود و پس فردا تمام تلوزیونهای معاند و ضد انقلاب آن را بذارند، اونوقت چی میخوان بگن؟
Iran, Islamic Republic of
یه نفر کامنت ها را بخونه می فهمه که حرف دل مردم چیه؟
برخورد با مسببین و اعلام عمومی خواسته مردمه.
Iran, Islamic Republic of
کاش در شهر را صدا می کردن و یه گزارش از صدا و سیما پخش می شد، اونوقت همه جلوی شهرداری جمع می شدن
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا این عکس بچه طفل معصوم را از خبرتون پاک کنید.
چرا این کار را در نعمت آباد انجام دادن؟
واقعا مردم این منطقه تهران جزو نجیب ترین مردمان تهران هستند و با دادن هزاران شهید مستحق رسیدگی هستند نه اینگونه اقدامات.
واقعا در نیاوران یا شمیرانات هم با مردم اینگونه برخورد میشه؟
Iran, Islamic Republic of
عجب از این همه بی تفاوتی مسئولین!
واقعاد اگر یک مسئول این خبر را بخونه و بی توجه از کنارش بگذره اون دنیا باید پاسخگو باشه. این کارها بازی با آبروی نظام است
Iran, Islamic Republic of
آخه برای زدن زن شوکر لازمه که اینا آوردن؟ مگه طرح جمع آوری اراذل و اوباشه که این کارها را می کنند.
Iran, Islamic Republic of
به نظر من یک فکر اساسی باید در مورد نیروی انتظامی کرد
اگر این خبر صحت داشته باشد
یعنی چه که وارد نشده اند؟
Iran, Islamic Republic of
مقصر مالک خانه بوده که به اندازه ی کافی پول چایی پرداخت نکرده است.همه ی کسانی که گذرشان به ... افتاده است خوب میدانند من چی می گم.
Iran, Islamic Republic of
برای من که همچین عملی از ايشان اصلا عجیب نبود
Iran, Islamic Republic of
از شهرداری و نیروی انتظامی بعید است
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم به یاد جریان درآوردن خلخال از پای زنان در زمان حضرت علی(ع)افتادم اگه مسئولین سکوت کنن خیلی ظالم هستن...............
Latvia
خدا به داد مردم برسه
Latvia
ما از این اتفاقات تو این منطقه زیاد دیدیم خدا را شکر یک بار هم که شده این خبر را نوشتند تا مسوولین متوجه مشکل ما بشوند
خدا لعنت کننده زننده این زن بی پناه را. اگر امام علی(ع) و و حضرت بقیه الله بودند و صحنه را مشاهده می کرند چه می گفتند؟ بخدا خون گریه میکردند. اینها مرد نبودند نامرد و ترسو بودند. خدا ازشان نگذرد. شکم سیر از گرسنه خبر ندارد. خیلی ناراحت شدم و گریه کردم. چوب خدا صدا نداره اگه بزنه دوا نداره
Iran, Islamic Republic of
واي بحال كساني كه اينكار را كردند چطوري مخوان جواب بدن اون دنيا بلكه تو همين دنيا ازهر دست بگيري ازهمون دست پس ميگيري واي بحالشون. قاليباف اينجا بايد خودشو نشون بده وگرنه!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگه همین اتفاق در آمریکا افتاده بود روزی 100 بار از اخبار صدا و سیما پخش میشد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
متوجه یک موضوع نشدم؟ اگر پدر و پسر خانواده را دستگیر کردند پس چرا 70 تا مامور آورده اند؟
آدم یاد بیرون کردن اجباری خانواده های فلسطینی ها می افته. اونها هم اول هر چی مرد تو خونه است دستگیر می کنند و بعد هم با 50 تا مامور و لودر میان خونه را خراب می کنند.
Iran, Islamic Republic of
اگر این عمل اونها قانونی بوده چرا با این همه مامور و اون هم کله سحر اومدند!
آقایون شهرداری که گویا خدا رو هم بنده نیستند، اگر فکر می کنند کارشون خدمت به مردمه بهتر بود حداقل مردم از خواب بیدار بشن و بعد بیان با لودر به جون خونه مردم بیفتند. به خدا خودشون هم از مردم می ترسند، از بس از این کارهای غیر انسانی کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
با عرض خسته نباشید.
خواستم بگم که در مورد این خانواده یه آدمی که لباس روحانی به تن داره موضوع را پیگیری کرده و تا به اینجا رسونده، البته دستش درد نکنه، ولی حالا اومدیم و شهرداری از این کارها دوباره انجام داد و اینبار کسی در محل موجود نبود، اونوقت اصلا کسی از این موضوع خبر دار میشد؟
واقعا برای این مردم مظلوم دلم می سوزه
Iran, Islamic Republic of
گویا آقایان شهرداری را با نیروی انتظامی اشتباهی گرفته اند!
کی زمان آقای احمدی نژاد از این کارها انجام میشد، این کارها رو آقای ... باب کرد و الان هم همون جیره خوارهای ... از غفلت آقای قالیباف استفاده می کنندو دارن این کارها رو میکنن
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد
Iran, Islamic Republic of
ماشاءا... چیزی که در دم و دستگاه شهرداری هست سمت های من درآوری مربوط به کارهای فرهنگی و حقوق شهروندی و مشاور عالی فرهنگی و.....
حالا باید از این متولیان فرهنگی پرسید آیا خبر دارید در شهر تهران چه خبر است؟
آیا می دانید رسالت شما رساندن این کارهای ضد فرهنگی و ضد ارزشی به گوش آقای قالیباف است؟
مرحبا بر شما
Iran, Islamic Republic of
آقای سخنگوی شهرداری تهران که گفته در زمان شهرداری آقای قالیباف حقوق شهروندان اولویت کاری شهرداری تهران است!!!
نمردیم و معنی اولویت کاری را فهمیدیم!!!
البته ایشان یا معنی اولویت کاری را نمی داند و یا معنی حقوق شهروندی را!!!
Iran, Islamic Republic of
قانون بالاتر است یا حرمت ناموس مردم.
به خدا این کارها از اساس ظلم است و بنیان ظلم گسستنی.
Iran, Islamic Republic of
آفرین و مرحبا بر نقابدارن شهرداری
تا حالا فکر می کردیم نقاب زدن برای طرح جمع آوری نیروهای اراذل و اوباش هست ولی الان متوجه شدیم برای زدن زن تنها هم نقاب لازم است
Iran, Islamic Republic of
اگر یک نفر تو شمال شهر یا یکی از آقا زاده ها مسکن غیر قانونی ساخته بود باهاش اینطور برخورد می کردند؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
من که دستم به جایی نمی رسه ولی کسی که دستش به جایی می رسه این موضوع را پیگیری کنه.
هیچوقت یک طرفه به قاضی نروید.
هنوز اصل قضیه وخبر مشخص نیست
Iran, Islamic Republic of
دوستمون که گفته یه طرفه به قاضی نروید احتمالا هنوز کارش به شهرداری و مامورین عزیز آن نخورده و یا بهتر است بگویم هنوز احتمالا پی آونها به تنشون مالیده نشده است.
آقا جون در شهرداری چه یک طرفه و چه چند طرفه برید به قاضی بازهم تاثیری ندارد، به ایشان پیشنهاد میکنم از طرف همه مردم مظلوم، همه طرفه برن به قاضی و ببینیم چه می کنند؟
Iran, Islamic Republic of
ای کاش غیرت همه ی مردان کشورمان همانند این روحانی عدالت خواه بود
Iran, Islamic Republic of
توصیه برادرانه من به آقای قالیباف که از نیروهای ارزشی این نظام محسوب میگردد این است که هرچه سریعتر در مورد این موضوع شفاف سازی گردد و در صورت بروز تخلف از سوی مامورین شهرداری با قاطعیت برخورد نماید
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من فکر می کنم مواردی که در آن به نوامیس جسارت می گردد مواردی خاص و ویژه می باشند و باید به دقت مورد پیگیری قرار گیرند تا تمامی ابهامات برطرف گردیده و با خاطیان در هر مقام و منزلتی برخورد گردد. در این مورد هم شهرداری و حتی نیروی انتظامی موظف به پیگیری موضوع و ابهام زدایی از این ماجرا می باشند.
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما
از روی عناوین پر بحث به این خبر رسیدمو
واقعا جای خوشحالی دارد که این موضوع برای اکثر بینندگان و خوانندگان سایت شما جذاب و پراهمیت بوده و صدها و هزاران افسوس از این همه بی خیالی بزرگان شهرداری.
اینقدر پیگیری کنید تا واقعا یکی جواب بده
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید
این شهرک در منطقه 19 قرار دارد و الحق و الانصاف منطقه فقیر نشینی است، البته مردمان این شهرک و منطقه انسانهایی متدین و شریف می باشند. خواسته همه ساکنین شهرک پیگیری هر چه سریعتر این موضوع می باشد و امیدواریم این موضوع از سوی مقامات پیگیری گشته و پاسخ قانع کننده ای اعلام گردد.
Iran, Islamic Republic of
تنها راه حل برخورد با شهردار منطقه و شهردار ناحیه است.
شاید آقای قالیباف بی خبر از ماجرا بوده و این آقایان خودسر این کارها را کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
جاب است من حتی اسم این جای تهران را نشنیده بودم و وقتی پرسیدم جزو مناطقی از تهران است که افراد با درآمد کم در آنجا زندگی می کنند به خودم گفتم هرچی سنگه برای پای لنگه.
آخه مردم کم درآمد اینجا باید خونه روی سرشون خراب بشه ولی مردم بی درد مناطق شمالی تهران هر روز برجهای غیر قانونی بیشتری بسازند و حالشو ببرند.
می دونید دلیلش چیست؟ دلیلش اینه که همه مسئولین در همان مناطق شمالی می نشینند و فقط مردم شمال تهران همشهری آنها حساب می شوند، مردم نعمت آباد هم جزو حاشیه نشین های شهر می باشند که باید.....
Iran, Islamic Republic of
حتی یه مسوول هم حاضر نشده که جواب بده؟
شهرداری پر است از شهردار: شهردار تهران، شهردار منطقه، شهردار ناحیه، و.....
آدم در عجب می مونه از این همه حس مسوولیت پذیری!
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا جای بسی شرم برای مجموعه شهرداری داره!آیا اگه مشکل شبیه این تو شمال شهر اتفاق بیفته جرات یه همچین برخوردی رو دارن؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا مگه میشه صدای شیون زنی را شنید و بی تفاوت ماند.
کار این آقا کار درستی بوده و درست تر اینکه بی معطلی و بدون لباس روحانیت این کار رو کرده، چون چهره واقعی این گماشته های شهرداری در همین حالات مشخص می گردد.
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض دست مریزاد گویی
تا حالا فکر می کردم کار شهرداری در حد کتک زدن آدامس فروش و گل فروش سرچاراه ها و یا دست فروش های کنار خیابونه ولی الان فهمیدم در حد کتک زدن زن مردم هم هست.
واقعا خجالت داره که یکسری آدم کم خرد اجازه هتاکی به زن مردم را پیدا می کنند، باید از این مصیبت گریست.
Iran, Islamic Republic of
سلام
در آن شهری که مردم عصا از کور می دزدند - من از خوش باوری آنجا محبت جستجو کرد //
من فقط یک سوال از شما مردم و مسئولینِ شاید بعضا خداترس، دارم! آستانه تحمل شما کجاست؟ باید چکارتان بکنند تا خم به ابرو بیاورید؟
مگر حضرت علی نمی گفت اگر بشنوید خلخال از پای زن بیرون بکشند سزاوار است از غصه دق بکنید؟ چرا شما وقتی اشک های ناموس همین مملکت را که از هتاکی به شأن انسانیش فریاد هل من ناصر ینصرنی فریاد میزند،در مملکتی که وجب به وجب خاک و عقیده مدیون مردان و زنان همین قشر مستضعف است را می بینید از غصه دق نمی کنید؟
هرکس که توانایی پیگیری این ماجرا را دارد مدیون شهیدمظلوم کربلاست که در به مجازات رسیدن عاملان این جنایت کوتاهی کند.
م.ش
Iran, Islamic Republic of
آقاي شهردار رسيدگي كنيد
Iran, Islamic Republic of
سلام تنها راه، پاسخگویی از طرف شخص آقای شهردار است
Iran, Islamic Republic of
سلام هرچه زودتر باید شهردار رسیدگی کند
Iran, Islamic Republic of
عدم پیگیری چنین مسائلی باعث سوئ استفاده از سوی دشمن خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
انسانی هست؟ نیست؟ نمیدونم شهردار باید جواب باده!
Iran, Islamic Republic of
سلام، این اقدام قانونی یا غیر قانونی هیچ فرقی نداره، باید عوامل این کار محکوم بشوند.
Iran, Islamic Republic of
آقای قالیباف خواهشا رسیدگی کنید
United States
این نظرات و بیننده های این خبر نشون از این داره که مردم عدالت یکسان رو دوست دارن. من هم توصیه میکنم به شهرداری که حتما رسیدگی کنن
Iran, Islamic Republic of
آقای مقدم حتما این مملکت به وجود امثال عدالت خواه شما نیاز خواهد داشت...
Iran, Islamic Republic of
پیگیری کنید
United States
سلام. من از همکاران شهرداری هستم. اگه این خبر صحت داشته باشه من واقعا متاسفم!
United States
آقای شهردار اگه جای اون بچه فرزندان شما بودن چه میکردی؟!
United States
اسممون مسلمان(شیعه).
چرا راهمون صهیونیستی؟
United States
آقایان شهرداری خیلی ممنون از برخورد زیبایتان!!!!!
Europe
درود بر این روحانی انقلابی و ملت انقلابی ایران
باید با این افراد برخورد جدی شود تا درس عبرتی برای دیگران شود
Iran, Islamic Republic of
آقای قالیباف لطفاً رسیدگی کنید!
Iran, Islamic Republic of
در این رابطه باید نظر شهرداری رو هم شنید ولی برخورد با نوامیس در هیچ تفکری جا ندارد.
Iran, Islamic Republic of
فقط میشه انتظار محاکمه رو داشت.
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره
البته از این کارا دفه ی اول نبوده
امیدوارم هرچه زودتر رسیدگی بشه
Iran, Islamic Republic of
فقط باید از این افراد دلجویی شود.
Latvia
فریاد
Iran, Islamic Republic of
من رسما از آن مامورین شهرداری محترم و نیروی عزتمند انتظامی معذرت خواهی و دلجویی میکنم می کنم .آن خانم اصلا خیلی بی جا کرد باعث درگیری شد مگر مملکت قانون ندارد!؟ حیای آن خانم کجارفته!؟ باید میگذاشت بیایند تا داخل اتاق خواب ایشان را هم محترمانه به کوچه منتقل میفرمودند عزیزان شهرداری...
آبرو کیلویی چنده ؟
Iran, Islamic Republic of
اگه واقعا خونه یکی از مسولا ن شهرداری بود این طوری برخورد می کردن!؟ بدبختی اینجاست که برخي ازمسولان جزء مرفعان بی دردند اصلا این چیزا حالیشون نیست!
Iran, Islamic Republic of
رسیدگی!
Iran, Islamic Republic of
ين كار يك نامردي و ستم بود.
Iran, Islamic Republic of
واي بر ما مسلمان ها اگر سكوت كنيم...
Iran, Islamic Republic of
باسالام من از خواندن این مطلب خیلی ناراحت شدم متأسفانه شهرداری در همه جای ایران خود را یک مقام بلند پایه می بیند ...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هیچ ارگانی ناظر بر کارهای ماموران شهرداری نیست و بارها شاهد اینگونه مسائل بوده ایم