يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

اسپیلبرگ وارد کارزار انتخاباتی آمریکا شد

جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب: 879116
استیون اسپیلبرگ کارگردان مشهور هالیوود و سازنده «فهرست شیندلر» و «مونیخ» با کمپین انتخاباتی جو بایدن همکاری خواهد کرد تا رئیس جمهور آمریکا را در کاخ سفید ماندگار کند.
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، اسپیلبرگ که از حامیان قدیمی بایدن است، قصد ارائه استراتژی برای کنوانسیون ملی حزب دموکرات آمریکا جهت معرفی نامزد نهایی خود را دارد که از ١٩ تا ٢٢ آگوست در شیکاگو برگزار خواهد شد.این فیلمساز ٧٧ ساله با سازمان‌دهندگان این رویداد ملاقات کرده است. انتظار می‌رود بیش از پنج هزار نماینده از پنجاه ایالت به طور رسمی نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات و معاون او را انتخاب کنند. انتظار می‌رود که بایدن به عنوان نامزد دموکرات‌ها برای رویارویی با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، انتخاب شود.از همین رو اسپیلبرگ قصد دارد ایده‌های خود را درخصوص اینکه بایدن چگونه به بهترین شکل ممکن می‌تواند موفقیت‌هایش در دوره چهارساله و همچنین چشم‌اندازی که برای کشور در نظر دارد را به بینندگان و هیئت‌های ایالتی ارائه دهد، مطرح کند.

یک منبع آگاه به ددلاین گفت: «اسپیلبرگ می‌خواهد تا حد امکان برای رئیس‌جمهور مفید باشد.

او بر این باور است که این یکی از مهمترین انتخابات تاریخ آمریکاست.»اسپیلبرگ ثابت کرده که برای کمک به کمپین بایدن-هریس از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. او در دسامبر گذشته در یک مراسم بزرگ جمع‌آوری کمک‌های مالی به میزبانی دوست و همکار سابقش جفری کاتزنبرگ که او نیز در کمپین بایدن حضور دارد، شرکت کرد.به گزارش ان‌بی‌سی نیوز این کارگردان مشهور هنوز برنامه‌ای برای ساخت فیلم در مورد رویداد آگوست ندارد؛ کاری که پیشتر برای جان کری و باراک اوباما انجام داده بود. کمپین بایدن همچنین در حال مذاکره با اوباما برای شرکت در مراسم جمع‌آوری کمک‌های مالی است که قرار است در اواسط ماه ژوئن در لس‌آنجلس برگزار شود.

ظاهرا کاتزنبرگ و جورج کلونی میزبان این مراسم خواهند بود.ماه گذشته در مراسمی که با حضور جمعی از سلبریتی‌ها و روسای جمهور اسبق، اوباما و بیل کلینتون، در نیویورک برگزار شد، بالغ بر ٢٥ میلیون دلار در یک شب جمع‌آوری شد.بر اساس آخرین نظرسنجی انجام‌شده توسط سی‌ان‌ان، بایدن با ۴٣% پایین‌تر از رقیب جمهوری‌خواه خود، ترامپ، با ۴٩% قرار دارد.
https://jahannews.com/vdcjvheomuqeavz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjvheomuqeavz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *