دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

تکلیف هیات نظارت دانشجویی مشخص شد

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 419254
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نظارت بر تشکل‌های دانشجویی فقط باید در چارچوب قوانین و مقررات باشد و هر تشکلی به دخالت هیات نظارت اعتراض دارد باید به صورت مکتوب آن را به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه دهد.
به گزارش جهان، محمدرضا مخبر دزفولی در گفت‌وگو با فارس، با توجه به گلایه برخی از تشکل‌های دانشجویی مبنی بر دخالت هیات نظارت بر تشکل‌های دانشجویی پیرامون وظیفه این هیات گفت: نظارت بر تشکل‌های دانشجویی فقط باید در چارچوب قوانین و مقررات باشد و اگر دخالتی در امور تشکل‌ها انجام شود مسلما تذکرات لازم به وزارت علوم داده خواهد شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: هر تشکلی به دخالت هیات نظارت اعتراض دارد باید به صورت مکتوب آن را به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه دهد ما نیز پس از بررسی اگر دخالتی از سوی وزارت علوم صورت گرفته بود تذکرات لازم را خواهیم داد.

وی گفت: ممکن است برخی از تشکل‌ها احساس کنند هیات نظارت در مواردی دخالت می‌کند اما شاید در قانون این موارد جزء وظیفه هیات نظارت باشد، پس بهتر است مصداق‌ها ارائه شود، تا مشکلی پیش نیاید.
https://jahannews.com/vdccpoq002bqsi8.ala2.html
jahannews.com/vdccpoq002bqsi8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *