کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رگبار تخریب و دروغ علیه نامزد جبهه انقلاب

روحانی: دولت جلیلی، ایران را به ورطه جنگ، تحریم و فلاکت می‌کشاند!/ هنر اینها حصار کشیدن دور ایران است!/ شش نکته مهم خطاب به جناب روحانی

11 تير 1403 ساعت 16:08

دولتی دور ایران حصار کشید که از ظرفیت آفریقا، آمریکای لاتین و آسیا برای هشت سال غفلت کرد. به شرکای راهبردی نظیر چین و روسیه پشت کرد. حتی روابط ایران با همسایگانش نظیر ترکمنستان و تاجیکستان را به چالش کشید.


گروه سیاسی جهان نیوز، حسین خان بابازاده: حسن روحانی که این روزها به همراه دولتمردان یازدهم و دوازدهم تمام قامت در ستاد پزشکیان برای تبلیغ او مشغول هستند، در پیامی خطاب به مردم ایران برای تخریب دکتر جلیلی و هراس افکنی علیه نامزد جبهه انقلاب مدعی شده است که با سر کار آمدن یک دولت تندرو، ایران به ورطه جنگ، تحریم و فلاکت می‌افتد!

روحانی مدعی شده است: «یکی از نامزد‌ها قطع رابطه با جهان را فرصت می‌داند؛ هنرش هم دیوار کشی و حصار کشیدن دور ایران است».

در پاسخ به جناب روحانی باید چند نکته متذکر شد:

یک: باید از جناب روحانی تشکر کرد چرا که پیام های صریح او در حمایت از پزشکیان و حضور دولتمردان او در ستاد این نامزد اصلاح طلب کار را برای انتقال پیام «پزشکیان دولت سوم روحانی است» بسیار راحت کرده و دیگر نیازی به توضیح وجود ندارد. اندک تعقلی اگر در ستاد نامزد اصلاح طلب وجود داشت نمی گذاشتند دولتمردان تدبیر و امید از رئیس جمهور به پایین گرفته حتی از چند فرسخی ستاد پزشکیان به دلیل خاطرات تلخ مردم رد شوند.

دو: جهت یادآوری به آقای روحانی باید متذکر شد؛ دولتی دور ایران حصار کشید که هشت سال عمر یک ملت بزرگ و یک کشور قوی را با دبپلماسی التماسی به پای آمریکا و انگلیس و آلمان و فرانسه حرام کرد. در طول این هشت سال هم بارها نظیر سوخت ندادن به هواپیمای ظریف تحقیر شدند اما حاضر به فهم این مسائل ساده نشدند.

سه: دولتی برای ایران بزرگ خطرناک است که با ادعای رفع تحریم و فهم زبان دنیا به مذاکرات برود اما 700 تحریم جدید سوغاتی بیاورد. دولتی فلاکت بار است که امتیازات نقد تقدیم می کند و با گرفتن وعده های نسیه خوشحال به وطن برمی‌گردند؛ به خودشان صدها سکه طلا جایزه می دهند و همایل «قهرمان دیپلماسی» می‌اندازند.

چهار: دولتی دور ایران حصار کشید که از ظرفیت آفریقا، آمریکای لاتین و آسیا برای هشت سال غفلت کرد. به شرکای راهبردی ایران نظیر چین و روسیه پشت کرد. حتی روابط ایران با همسایگانش نظیر ترکمنستان و تاجیکستان را هم به چالش کشید. برای نمونه روابط اقتصادی ایران با ترکمنستان را از شش میلیارد دلار را به 200 میلیون دلار رساندند!

پنج: در دولت روحانی با ادعای دروغ برداشتن سایه جنگ از ایران بیشترین و شدیدترین تهدیدهای نظامی علیه مردم ایران مطرح شد که مسئولان دولت به جسارت دشمنان ایران هم واکنش های منفعلانه ای داشتند و گستاخی دشمنان با واکنش های رهبرانقلاب و مسئولان نیروهای مسلح جواب داده می شد. سایه جنگ را هم همواره تدابیر فرمانده معظم کل قوا و آمادگی نیروهای مسلح از سر کشور برداشته است.

شش: دولتی که دلار 3 هزار تومانی تحویل گرفت و 30 هزار تومان تحویل داد. نرخ مسکن را نجومی کرد و هزاران میلیارد بدهی تحویل دولت بعدی داد. موج تعطیلی کارخانه ها و واحدهای تولیدی به راه انداخت. تورم را به 60 درصد رساند و در مقابل رشد افسارگسیخته نقدینگی ناتوان بود. بنزین را یک‌شبه گران کرد و رئیس دولت مدعی بی خبری و بازی صبح جمعه شد. با بهانه گیری اوضاع را به جایی رساندند که کشته های کرونا به روزی 700 نفر رسید و هر روز تعداد بیشتری از مردم داغدار می‌شدند.


کد مطلب: 886462

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/886462/روحانی-دولت-جلیلی-ایران-ورطه-جنگ-تحریم-فلاکت-می-کشاند-هنر-اینها-حصار-کشیدن-دور-شش-نکته-مهم-خطاب-جناب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com