دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰

حدادی:هدیه ناقابلی به مردم ایران دادیم!

سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 305856
ملی‌پوش بسکتبال ایران می‌گوید همبستگی و همکاری رمز موفقیت تیم ملی بسکتبال در رقابت‌های قهرمانی آسیا بود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حامد حدادی پس از بازگشت تیم ملی بسکتبال ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی‌های بسیار سنگینی را پشت سر گذاشتیم. تیم ملی کارش را خیلی خوب آغاز کرد و گام به گام بهتر شد. ما تیم خوبی داشتیم و بازی به بازی بهتر شدیم و در نهایت به مقام قهرمانی رسیدیم. خوشحالم که توانستیم هدیه ناقابلی به مردم ایران بدهیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال درباره انتخاب خودش به عنوا ن ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا، بیان کرد: من با کمک بچه ها به این عنوان رسیدم. با پاس‌های مهدی کامرانی ، حرکات خوب صمد نیکخواه بهرامی و همکاری دیگر ملی‌پوشان بود که توانستم این عنوان را کسب کنم. به نظر من حق همه بچه‌ها بود تا به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شوند. اگر نظر من را بخواهید معتقدم که دیگر ملی‌پوشان ارزشمندترین بازیکنان آسیا بودند.

حدادی در پاسخ به این سوال که رمز موفقیت تیم ملی را در چه می‌بیند؟ به خبرنگاران گفت: همدلی و همبستگی تیم رمز موفقیت ما بود. تمام بچه‌ها با قلبشان بازی می‌کردند و همین باعث شد تا حریفان برابر ما حرفی برای گفتن نداشته باشند. ما از ابتدای بازی پشت هم بودیم و از همدیگر دفاع کردیم. اجازه ندادیم که هیچ کدام از بازیکنان از نظر فنی و روانی دچار ضعف شوند و همیشه دست هم را می‌گرفتیم تا به هدفمان برسیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *