شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۰

مفتی سعودی: نخست وزیر انگلیس کافر است

پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 254970
شیخ «عبدالرحمن بن ناصر البراک» مفتی سرشناس سعودی در جدیدترین مطلبی که در صفحه شخصی خود منتشر کرد، «دیوید کامرون» نخست وزیر انگلیس را "کافر" نامید.

به گزارش جهان به نقل از شیعه آنلاین، این مفتی سعودی در حالی این دختران و زنان را مورد انتقاد قرار داد که تاکنون هیچ واکنشی به شاهزاده «عادله» دختر ملک عبدالله که کشف حجاب کرده، نشان نداده است. 

البراک همچنین دیدار دانشجویان دختر و کارکنان دانشکده "دار الحکمه" در شهر جده را به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داد و آن دیدار را "بی ادبانه" و "از روی ضعف دینی" دانست.


«عبدالرحمن بن ناصر البراک» که در گذشته استاد دانشگاه "محمد بن سعود" بوده، همچنین در این مطلب نوشت: صحنه دیدار دانشجویان دختر و کارکنان دانشکده "دار الحکمه" با نخست وزیر کافر انگلیس را دیدم.
 
او برای این دختران خیر و صلاح نمی خواهد. او نمی خواهد که آنان با حجاب و عفیفه باشند بلکه خواهان اختلاط آنها با مردان و بی حجاب شدنشان را می خواهد.


وی در ادامه افزود: متأسفانه این دختران و کارکنان زن، با او که یک مسیحی است، دست دادند و باعث لبخند زدن وی شدند. بنده این کار را به شدت محکوم می کنم.


گفتنی است این مفتی سعودی در حالی این دختران و زنان را مورد انتقاد قرار داد که تاکنون هیچ واکنشی به شاهزاده «عادله» دختر ملک عبدالله که کشف حجاب کرده، نشان نداده است.
 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *