کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نامزد اصلح ریاست جمهوری کیست؟/ چه کسی می‌تواند مشکلات کشور را حل کند؟

6 تير 1403 ساعت 9:30

اصلح آن کسی است که در درجه‌ اول به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد


گروه سیاسی جهان نیوز: رهبر انقلاب در دیدار مردمی عید غدیر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گفتند: اصلح آن کسی است که در درجه‌ اول به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد. رئیس جمهور فقیدمان به معنای واقعی کلمه اعتقاد داشت؛ شهید خدمت رئیسی عزیز کاملاً محسوس بود با دل و جان و با اعتقاد حرکت می‌کند.

دوم اینکه کارآمد باشد. شب و روز نشناسد. دنبال کار باشد. توانایی برای کار کردن داشته باشد. از عناصر خوب و همکاران خوب استفاده کند.

توان کار و نشاط کار همراه با اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب این موجب صلاحیت است. وقتی این صلاحیت وجود داشت این آدمی با این خصوصیات می‌تواند از همه‌ ظرفیتهای کشور استفاده کند.



رهبر انقلاب همچنین خطاب به نامزدهای محترم انتخابات گفتند: اگر توانستید مسئولیتی بگیرید، با خدا عهد کنید کارگزاران خود را از این سه دسته قرار ندهید:

 ۱- کسان و کارگزاران خود را از کسانی قرار ندهید که ذره‌ای با انقلاب زاویه دارند. آن کسی که با انقلاب، با امام راحل، با نظام اسلامی ذره‌ای زاویه داشته باشد به درد شما نمیخورد و همکار خوبی برای شما نخواهد بود.

 ۲- آن کسی که دلبسته‌ی آمریکا باشه و تصور کند که بدون لطف آمریکا نمیشود قدم از قدم برداشت در کشور، برای شما همکار خوبی نخواهد بود. او از ظرفیت‌های کشور استفاده نخواهد کرد و خوب مدیریت نخواهد کرد.

 ۳- آن کسی که راهبرد دین و شریعت را مورد بی‌اعتنایی قرار دهد او با شما همکار خوبی نخواهد بود.

 کسی را انتخاب کنید که اهل دین، اهل شریعت، اهل انقلاب، اهل اعتقاد کامل به نظام باشد.

به گزارش جهان نیوز، نگاه دقیق به برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در تلویزیون به ویژه مناظره‌ها و میزگردها، سخنرانی‌ در اجتماع هواداران، اعضای ستاد و همکاران شرایط را به خوبی برای انتخاب روز جمعه شفاف کرده است.


کد مطلب: 885788

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/885788/نامزد-اصلح-ریاست-جمهوری-کیست-کسی-می-تواند-مشکلات-کشور-حل-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com