کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پسر نتانیاهو و پسر بن گویر به میامی گریختند

29 خرداد 1403 ساعت 22:32

یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد شوبال (Shobal) بن گویر فرزند ارشد وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هم به میامی در ایالت فلوریدا گریخته و هم‌اکنون در آنجا زندگی می‌کند.


به گزارش جهان نیوز، واللا نیوز گزارش داد، اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد شوبال بن گویر که باید در آینده بسیار نزدیک مشمول و باید در خدمت نظامی حاضر شود، این روزها در شهر میامی آمریکا به سر می‌برد و در شرایطی که جوانان اسرائیلی مشغول جنگ هستند او در آنجا مشغول خوشگذرانی است.

در ادامه این گزارش آمده است، نه تنها یائیر نتانیاهو بلکه در اوج جنگ و درگیری و در شرایطی که نظامیان اسرائیل کشته می‌شوند، شوبال 18 ساله پسر بن گویر نیز بعد از پایان دوره دبیرستان به جای خدمت در ارتش اسرائیل راهی آمریکا شده و هم‌اکنون در شهر میامی در ایالت فلوریدای آمریکا به سر می‌برد.

در ادامه گزارش آمده است، دفتر بن گویر بعد از افشای این مسئله نسبت به انتشار این خبر اعتراض و معتقد است چه مشکلی وجود دارد که یک جوان بعد از پایان دوره دبیرستان خود و در آستانه رفتن به دوره سربازی سفری هم به خارج داشته باشد.

شوبال همچون یائیر نتانیاهو فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته و به شدت از مواضع پدرش حمایت و به مخالفانش حمله می‌کند، در یکی از آخرین پست هایش به میراف بن آری عضو کنست و یکی از اعضای یش عتید (حزب تحت رهبری یائیر لاپید) حمله و انتقادات شدید اللحنی هم علیه معترضین و تظاهرات کننده دارد.

او فوریه گذشته نیز با انتشار تصویری از جو بایدن در صفحه خود در توئیتر نوشت: در این روزهای سخت باید آگاهی نسبت به بیماری آلزایمر را افزایش دهیم، که در زمان خود جنجال بزرگی آفرید.


کد مطلب: 884895

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/884895/پسر-نتانیاهو-بن-گویر-میامی-گریختند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com