سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2 Jul 2024
 
۰

خطرناک‌ترین بازی یورو ۲۰۲۴ از نگاه پلیس آلمان

سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 883924
رئیس پلیس یک شهر آلمان با هشدار درباره خطرناک‌ترین بازی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ خواهان اقدامات پیشگیرانه‌ای شد.
خطرناک‌ترین بازی یورو ۲۰۲۴
به گزارش جهان نيوز، تسنیم به نقل از گاردین نوشت: پلیس در شهر گلزنکرخن آلمان انتظار دارد یک گروه 500 نفره از هواداران خشن صربستانی پیش از بازی برابر انگلیس در یورو 2024 حاضر شوند.

این دیدار در تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد) برگزار می شود و مسابقه آغازین هر دو تیم در یورو 2024 خواهد بود. رئیس پلیس گلزنکرخن دیدار تیم‌های ملی صربستان و انگلیس را «خطرناک‌ترین» مسابقه یورو 2024 می‌داند و از سویی اتحادیه فوتبال انگلیس خواستار ممنوعیت فروش مشروبات الکلی در مجاورت ورزشگاه شد.

پتر بت، رئیس پلیس گلزنکرخن گفت: نیروهای پلیس امیدوار هستند که هواداران صربستانی را پیش از درگیری با انگلیسی‌ها رهگیری کنند. حدود هزار پلیس آلمان در این بازی مشغول به کار خواهند بود و آنها قول داده‌اند که از ماشین‌های آب پاش استفاده نکنند. در مجموع حضور 40 هزار انگلیسی و 8 هزار صربستانی در این مسابقه پیش‌بینی می‌شود. فکر می‌کنم بزرگترین چالش برای ما شناسایی گروه‌های خشن در مراحل اولیه برای جدا کردن آنها از هواداران صلح‌طلب و قانونمند خواهد بود.

انگلیس و صربستان در گروه C با تیم‌های ملی اسلوونی و دانمارک همگروه هستند.
https://jahannews.com/vdcb5fbwarhbw9p.uiur.html
jahannews.com/vdcb5fbwarhbw9p.uiur.html
برچسب ها: یورو ۲۰۲۴
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *