دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰

پیام بورل در پی شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه

دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 881242
مسئول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه ایران در سانحه سقوط بالگرد حامل آن‌ها را تسلیت گفته و با خانواده قربانیان این سانحه و مردم ایران ابراز همدردی کرد.
واکنش بورل به شهادت آیت‌الله رئیسی
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به شهادت «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور و «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران در سانحه سقوط بالگرد حامل آن‌ها در پیامی که در وبگاه سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا منتشر شده، گفت: اتحادیه اروپا درگذشت ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران و دیگر مقامات ایرانی حاضر در سانحه اندوهبار سقوط بالگرد در روز یکشنبه را تسلیت می‌گوید.

رئیس‌جمهور ایران، روز یکشنبه، برای افتتاح سد مرزی «قیزقلعه سی» به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود و بالگرد حامل او در مسیر بازگشت به تبریز در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد. در پی این حادثه، رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران به شهادت رسیدند.

بورل گفت: اتحادیه اروپا با خانواده تمامی قربانیان و شهروندان ایرانی متاثر از این سانحه ابراز همدردی می‌کند.
https://jahannews.com/vdcc0sq4i2bq4i8.ala2.html
jahannews.com/vdcc0sq4i2bq4i8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *