دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰
۱

بایدن تعطیلات هفتگی خود را لغو کرد

دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب: 881126
رئیس‌جمهور آمریکا به‌دنبال حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران تعطیلات خود را رها کرده و برای یک جلسه توجیهی فوری به کاخ‌سفید بازگشت.
بایدن تعطیلات هفتگی خود را لغو کرد
به گزارش جهان نيوز، ایرنا به نقل از راشا تودی نوشت: کاخ سفید در بیانیه‌ای تائید کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در پی فرود سخت بالگرد حامل آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و هیأت همراه وی، تعطیلات هفتگی خود را لغو کرده و به کاخ سفید بازگشته است.

کاخ سفید در این بیانیه‌ اعلام کرد: پس از اینکه رئیس جمهور آمریکا در جریان خبرهای مربوط به بالگرد (آیت الله) رئیسی قرار گرفت، تعطیلات هفتگی خود را لغو کرد و به کاخ سفید بازگشت تا تحولات مربوط به فرود سخت بالگرد رئیس جمهور ایران، (حسین) امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و هیات همراه آنها را پیگیری کند.

یک سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا در واکنش به گزارش‌ها درباره سانحه برای بالگرد حامل (آیت الله سید ابراهیم رئیسی) رئیس جمهور اسلامی ایران و (حسین امیرعبداللهیان) وزیر امور خارجه ایران به شبکه سی بی اس نیوز آمریکا، گفت: «ما از نزدیک گزارش‌ها مربوط به فرود سخت بالگرد حامل رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ایران را دنبال می‌کنیم و فعلا اظهار نظر بیشتری نداریم.»
https://jahannews.com/vdcdxf0j9yt0jf6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdxf0j9yt0jf6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینها فکر کردن با شهادت دو یار اصلی جبهه مقاومت می توانند این شعله را خاموش کنند . کور خوانند . ایران تسلیت . جبهه مقاومت تسلیت . مرگ بر صهیونیسم (چون آمریکا و اسراییل همان صهیونیسم می باشند )