پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰
۱

پاتک پلیس آگاهی تهران به سارقان حرفه‌ای

شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 880021
رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای در تهران طی ۷۲ ساعت خبر داد.
پاتک پلیس آگاهی تهران به سارقان حرفه‌ای
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: طرح دستگیری سارقان وسایل نقلیه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ به مدت ۷۲ ساعت اجرا شد.

وی افزود: در این طرح کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند هویت و مخفیگاه ۶۷ سارق حرفه‌ای را در نقاط مختلف تهران شناسایی و سپس نسبت به دستگیری آن‌ها با هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی اقدام کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۰۷ دستگاه خودرو و ۷۸ دستگاه موتورسیکلت مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی کشف شد.

سردار گودرزی با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان قرار گرفتند.
https://jahannews.com/vdcgxz97qak97z4.rpra.html
jahannews.com/vdcgxz97qak97z4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
خب دستشون درد نكنه اين سارقان را با كلي زحمت و بگير و ببند و صرف وقت و هزينه دستگير كردند و به مراجع قضائي تحويل دادند بعدش چي ؟؟؟
چه اتفاقي مي افته ؟؟
چه مجازاتي در انتظار اينهاست ؟؟؟