دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
حجت الاسلام صدیقی:

حج امسال نقطه عطفی برای حمایت از مردم مظلوم غزه است/ مردم غزه با روحیه بالایی در حال مقاومت هستند

جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 879874
خطیب نماز جمعه تهران گفت: حج امسال نقطه عطفی برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین خواهد بود.
حج امسال نقطه عطفی برای حمایت از مردم مظلوم غزه است/ مردم غزه با روحیه بالایی در حال مقاومت هستند
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت که در دانشگاه تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: گفت: شهدا بر نامه عمل ما اشراف دارند و در دادگاه عدل الهی خوبی ها و بدی های ما را امضا خواهند کرد.

وی ضمن تبریک دهه کرامت و روز دختر، ادامه داد: حج بُعد درونی برای حجاج به همراه دارد و آن دوام ذکر است. باید در دوران حج وحدت سازی کنیم.

خطیب نماز جمعه تهران بیان کرد: حج بدون برائت حجی بی روح است. حج کنگره بین المللی برای رساندن پیام دین است. حج قلب تپنده است و رهبری امت اسلامی پیام یکدلی و اقتدار و هماهنگی و هم افزایی را به جهانیان می رساند.

صدیقی تصریح کرد: امام خمینی (ره) مسئله حج و این سیره ابراهیمی را احیا کردند. این حج امسال نقطه عطفی برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین خواهد بود.

وی با بیان اینکه جریان غزه تاریخ ساز است و مظلومیت بی سابقه مردم مظلوم و جنگ زده غزه و فلسطین را نشان داد: یادآور شد: مردم غزه با روحیه بالایی در حال مقاومت هستند.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: ملت آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه بیدار شده اند و دانشجویان آنها به پاخواسته اند و شعار عدالت سر میدهند. مغز متفکر مقاومت یعنی ایران عزیز و فرماندهی جبهه مقاومت و مستضعفین یعنی امام خامنه ای باعث شد در یک توجه عملی و عینی به مظلومیت بی سابقه مردم غزه، دانشجویان در غرب به صورت خودجوش به میدان بیایند.

وی ادامه داد: امسال سال حج برائت است و همه شرکت کنندگان در این حج با هرملیتی فریاد مرگ بر آمریکا سر خواهند داد.

صدیقی در پایان یاداور شد: ماه ذی القعده و دهه کرامت را قدر بدانیم.
https://jahannews.com/vdca0onay49n0a1.k5k4.html
jahannews.com/vdca0onay49n0a1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *