جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

استقبال حماس از قطع روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی

پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 878976
جنبش حماس از تصمیم رئیس جمهور کلمبیا برای قطع روابط با رژیم صهیونیستی، به دلیل کشتار مردم غزه، استقبال کرد.
استقبال حماس از قطع روابط کلمبیا با اسرائیل
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، جنبش مقاومت اسلامی حماس بامداد پنجشنبه از تصمیم «گوساوو پترو» رئیس جمهور کلمبیا برای قطع روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

حماس در بیانیه‌ای گفت: «ما برای مواضع رئیس جمهور کلمبیا که از قطع روابط دیپلماتیک با رژیم اشغالگر صهیونیستی خبر داد، ارزش زیادی قائل هستیم و این موضع را پیروزی ایثارگری مردم و آرمان عادلانه آنها می‌دانیم».

به نوشته وبگاه «المیادین»، در این بیانیه آمده است: «ما از کشورهای آمریکای جنوبی و همه کشورها می‌خواهیم که روابط دیپلماتیک خود را با این نهاد جنایتکار که تمام قوانین و هنجارهای بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد، به طور کامل قطع کنند».

پترو روز چهارشنبه گفته بود که کلمبیا روابط دیپلماتیک خود را با رژیم صهیونیستی به دلیل نسل‌کشی فلسطینی‌ها در نوار غزه، قطع خواهد کرد.

کلمبیا جزو کشورهایی است که درخواست کرده تا در کنار آفریقای جنوبی به این پرونده بپیوندد که در پی جنگ رژیم صهونیستی، آن را به دیوان دادگستری بین‌المللی برد.

رئیس جمهور کلمبیا پیش از این نیز فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی را متوقف کرده بود.
https://jahannews.com/vdccm4q4e2bqmo8.ala2.html
jahannews.com/vdccm4q4e2bqmo8.ala2.html
برچسب ها: کلمبیا اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *