شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

ساخت هزار هنرستان جدید تا پنج سال آینده

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 878013
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تا ۵ سال آینده، هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود گفت: تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.
ساخت هزار هنرستان جدید تا پنج سال آینده
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، رضامراد صحرایی امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه تا ۵ سال آینده، هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود گفت: در این مدت تعداد دانش آموزان در رشته‌های مهارتی در هنرستان که در حال حاضر ۳۹ درصد است به نیمی از تعداد دانش‌آموزان کل کشور می‌رسد.

وی ادامه داد: تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند، همچنین تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این نکته که به هنرستان‌های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود، ادامه داد: وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان و کشور و سازمان حفاظت محیط زیست مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

صحرایی گفت: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.
https://jahannews.com/vdcezv8vxjh8f7i.b9bj.html
jahannews.com/vdcezv8vxjh8f7i.b9bj.html
برچسب ها: صحرایی هنرستان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *