شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

گفت و شنود/ بخر دیگه‌!

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 877941
«رونان شاولوف» خاخام صهیونیست گفته است؛ نمی‌دانیم از دست ایران به کجا فرار کنیم‌؟! دوره‌ای هم نیست که معجزه‌ای بشود و دریا شکاف بردارد!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت‌: «رونان شاولوف» خاخام صهیونیست گفته است؛ نمی‌دانیم از دست ایران به کجا فرار کنیم‌؟! دوره‌ای هم نیست که معجزه‌ای بشود و دریا شکاف بردارد!

گفتم‌: منظورش چیست‌؟

گفت‌: منظورش شکافتن دریا با دعای حضرت موسی علیه‌السلام به دوازده بخش و عبور بنی اسرائیل و غرق شدن لشکریان فرعون است‌.

گفتم‌: صهیونیست‌ها پیروان همان فرعون هستند و مانند او کودک می‌کشند، سینه زنان را می‌شکافند و از انجام هیچ جنایتی رویگردان نیستند. بنابراین اگر معجزه‌ای رخ بدهد و دریا شکاف بردارد پیروان امروز فرعون یعنی همین صهیونیست‌های پلید و خبیث غرق می‌شوند.

گفت‌: یکی از مخالفان نتانیاهو با اشاره به شرایط هولناک رژیم صهیونیستی خطاب به او نوشته «‌با وجود این همه نشانه از موقعیت اسفناکی که داریم چرا هنوز نمی‌خواهید واقعیت کنونی را درک کنید»؟!

گفتم: به یارو گفتند؛ اگر یکی بهت گفت «‌یابو»! باهاش درگیر شو. اگر دیگری هم گفت یابو بهش فحش بده ولی اگر سومی هم گفت یابو، دیگه برو یک پالون برای خودت بخر!
 
https://jahannews.com/vdcdo50jfyt05n6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdo50jfyt05n6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *