پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

عکس‌هایی از ژاپنی‌ها که ندیده‌اید!

سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 877891
حذف ناباورانه ژاپن از جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 بزرگترین شگفتی این تورنمنت تا این لحظه است.
عکس‌هایی از ژاپنی‌ها که ندیده‌اید!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، تیم ملی ژاپن که 3 سال پیش در جام ملت‌های کویت برخلاف روند بازی موفق شد 3-2 ایران را در فینال شکست داده و به عنوان قهرمانی برسد، امسال حتی از گروهش هم صعود نکرد تا عکس‌های متفاوتی از اندوه سامورایی‌ها منتشر شود.

ژاپن که در گروه C مسابقات قرار داشت، روز نخست را با شکست غافلگیرانه 2-3 مقابل قرقیزستان آغاز کرد اما پس از پیروزی 5-0 مقابل کره جنوبی به مسابقات برگشت. در حالیکه همه منتظر صدرنشینی قهرمان دور قبل بودند، این تاجیکستان بود که در قامت مدعی ظاهر شد و با تساوی 1-1 کنچیرو کوگوره و شاگردانش را از مسابقات حذف کرد.

وحید شمسایی در نشست پیش از دیدار با قرقیزستان از حذف ژاپن و راه نیافتن این تیم به جام جهانی ازبکستان 2024 ابزار ناراحتی کرد. به نظر می‌رسد شمسایی و شاگردانش که بعد از آن فینال کذایی در دو تورنمنت ژاپن را شکست داده بودند، بی‌صبرانه منتظر صعود رقیب برای انتقام‌گیری بودند که این اتفاق رخ نداد.

عکس‌های پس از ناکامی مطلق ژاپن سوژه خبرگزاری‌ها مختلف شده است. تیمی که بی‌شک از غایبان بزرگ جام جهانی آتی است.



https://jahannews.com/vdchwqn6z23nq6d.tft2.html
jahannews.com/vdchwqn6z23nq6d.tft2.html
برچسب ها: ژاپن
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *