سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۲
۵

سردار سلامی: افق ما شکست قدرت‌های بزرگ است

جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 673671
جانشین فرمانده سپاه درباره واکنش عملیاتی به حادثه تروریستی اخیر گفت: مقیاس انتقام ایران درگیری با چهار تروریست نیست، ما با دنباله‌های آنها درگیر خواهیم شد.
سردار سلامی: افق ما شکست قدرت‌های بزرگ است
به گزارش جهان نيوز، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، درباره حادثه تروریستی جاده خاش افزود: نوع و شکل پاسخ به تروریست‌ها را نمی‌توانیم عنوان کنیم، اما هیچ عملی بدون پاسخ نخواهد ماند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رفتار عربستان و امارات را دشمنانه توصیف کرد و گفت: ما نمی‌خواهیم حتی رژیم‌های حاکم بر کشور‌های اسلامی را دشمن تلقی کنیم.

به گفته وی، «پاسخ‌های ما محکم است و آن‌هایی که این پاسخ‌ها را دریافت می‌کنند، با قدرت آن آشنا می‌شوند».

وی ادامه داد: این حوادث تروریستی بسیار کوچک‌تر از آن است که روی قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران تاثیر گذار باشد؛ افق نگاه ما شکست قدرت‌های بزرگ است و این حوادث برای ما کوچک به شمار می‌رود.

شامگاه ۲۴ بهمن سال جاری یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند، در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی ۲۸ تن از کارکنان نیروی زمینی سپاه به شهادت رسیدند و ۱۲ تن نیز زخمی شدند.

به گفته رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان، تاکنون هشت متهم در ارتباط با حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان دستگیر شده اند.
 
منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
بعد از اون افق چی رو میبینید؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
ماشاء الله به اقتدار و توانمندي دلير مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي!!
اي كاش اين امكان وجود مي داشت كه سپاه مي توانست به وضعيت بد اقتصاد ورود كند تا اين اوضاع اقتصادي لجام گسيخته موجود را سرو سامان مي داد و اقتصاد ايران و وضعيت مردم رونقي مي گرفت .
Iran, Islamic Republic of
دشمن ما داخليه افق چي دادش
Iran, Islamic Republic of
داخلی نه خودی
Iran, Islamic Republic of
برای شکست قدرتهای بزرگ باید از داخل قدرتمند شوید. با فقر و بیکاری و گرانی و بی عدالتی و بی برنامگی و بی مدیریتی در همه زمینه ها کاری از پیش نخواهید برد. اول اینها را درست کنید اون وقت...