شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

جلسه یک ساعته معاون وزیر با کارلوس کی‌روش

پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 666246
بعد از بازی ایران مقابل عراق و صعود به عنوان سرگروه در جام ملت های آسیا پاداش مرحله اول تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا پرداخت شد .
جلسه یک ساعته معاون وزیر با کارلوس کی‌روش
به گزارش جهان نيوز، پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در این باره می نویسد: محمدرضا داورزنی در جمع مسوولان و کادر فنی تیم کلی فوتبال ایران با تقدیر از موفقیت های تیم ایران در دور اول جام ملت های آسیا گفت : شما نمایندگان محبوب ورزش ایران در این رویداد مهم آسیایی هستید و ایرانیان علاقمندان بسیاری در کشور و جای جای جهان پیگیر نتایج تیم ملی ایران هستند.
 
داورزنی گفت: به اینجا آمده ام که از نزدیک از تلاش های فدراسیون فوتبال و سرمربی پر تلاش و کادر فنی و بازیکنان ارزشمند تیم ملی تشکر کنم. تیم ملی فوتبال ایران مورد حمایت کشور، مردم و دولت است و انتظار همه از این تیم و سرمربی موفق آن ادامه روند موفقیت هاست و امید وارم مانند گذشته بتواند دل مردم را شاد کند و بهترین نتیجه ممکن را در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ارمغان آورد
 
در این نشست که بعد از بازی ایران و عراق در هتل اقامت تیم ایران برگزار شد محمدرضا داورزنی ادامه داد: امشب اینجا هستم تا مطابق وعده ای که داده بودیم پاداش صعود تیم ملی از مرحله نخست را که با پیگیری های دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و موافقت آقای جهانگیری معاون اول محترم رییس جمهور آماده شد در اختیار سرپرست تیم قرار دهم و امیدوارم شاهد ادامه روند موفقیت های تیم ایران باشیم.
 
در این دیدار یک ساعته کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران نیز توضیحاتی درباره ادامه راه و شرایط تیم ملی ایران ارایه کرد.

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *