جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

عارف: برجام شفابخش نیست

يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 513078
رئیس فراکسیون امید با اشاره به برجام گفت: از تخریب آن و همچنین از معرفی آن به عنوان تنها گزینه شفابخش باید پرهیز شود و با تدابیر خردمندانه، تحت مدیریت قرار گیرد.
عارف: برجام شفابخش نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر؛ در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید اظهار داشت: پیشنهاد می کنم هرچه زودتر گفتگوی ملی در مجلس ساماندهی شود و در سطح کشور و نهادها گسترش یابد.
وی اظهار داشت: اقتصادی که در حال پیشرفت است از دولتمردان خود، امنیت، ثبات و دیپلماسی تعاملی با دنیا را دارد تا به دور از سیاست های هیجانی و با سیاست های تنش زا، روابط خارجی را افزایش دهد.

عارف تصریح کرد: برجام موفقیت بزرگ تمام ارکان نظام است. از تخریب آن و همچنین معرفی آن به عنوان تنها گزینه شفابخش باید پرهیز شود و با تدابیر خردمندانه، تحت مدیریت قرار گیرد.

وی ادامه داد: نخبگان و فعالان اقتصادی کشور ما، خواستار توافق هسته ای بودند تا بتوانند در امنیت و آرامش به رشد و رونق اقتصادی دست یابند. اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری این مهم نباید به بهانه کشمکش های انتخاباتی مورد خدشه و تهدید قرار گیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


majid
Iran, Islamic Republic of
پس چی شفابخشه آقای عارف؟!.. ها؟؟!..
دیگه با چی میخواید سر ما ملت رو شیره بمالید؟!..
من .... خوردم به روحانی رأی دادم....
بسه وعده های دروغ و فریب کاری....