جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱
منتخب مردم یزد در گفتگو با جهان نیوز:

جریان انقلابی باید وحدت خود را حفظ کند/ خط قرمز مجلس دوازدهم باید منافع ملی و حل مشکلات مردم باشد

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 877430
جوکار با بیان اینکه اهتمام مجلس باید حل مشکلات مردم و تامین منافع ملی باشد، گفت: اینها به عنوان خط قرمز مجلس در چارچوب سیاست‌های کلی نظام است.
جریان انقلابی باید وحدت خود را حفظ کند/ خط قرمز مجلس دوازدهم باید منافع ملی و حل مشکلات مردم باشد
گروه سیاسی جهان نيوز: محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جهان نيوز، با اشاره به اینکه رهبر انقلاب به خاطر عملکرد مجلس یازدهم در حوزه قانون گذاری از عنوان انقلابی برای این مجلس استفاده کردند، اظهارداشت: باید مجلس دوازدهم مسیر مجلس یازدهم را با رعایت تمام چارچوب‌ها و سیاست‌های کلی نظام دنبال کند و اولویت خود را بر حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم بگذارد تا ان‌شاءالله ثباتی در مسائل اقتصادی کشور ایجاد شود.
 
وی در ادامه با بیان اینکه اهتمام مجلس باید حل مشکلات مردم و تامین منافع ملی باشد، گفت: اینها به عنوان خط قرمز مجلس در چارچوب سیاست‌های کلی نظام است.
 
نماینده مردم یزد در مجلس یازدهم گفت: جریان انقلابی باید وحدت خود را حفظ کند و فرصتی ایجاد نشود که دیگران در میان آنها ورود پیدا کنند. سهم خواهی از هیچ جریانی پذیرفته نیست بلکه باید بر اساس ساز و کارهایی که آیین نامه داخلی مجلس دارد به سمت یک مجلس قوی و کارآمد در تمام زمینه‌ها برویم.

جوکار افزود: نزاع قطعاً حل خواهد شد و یک انسجام خوبی را خواهیم داشت. اگر مجلس بخواهد مسائل کلان کشور را حل و بر این مشکلات فائق آید نباید در داخل آن تنش و مشکل باشد.

وی در پایان گفت: استفاده از عنوان انقلابی برای مجلس یازدهم توسط رهبر انقلاب مدال افتخاری بر گردن این مجلس است و امیدواریم مجلس دوازدهم با عملکردش بتواند این جایگاه را برای خود حفظ کند. کارنامه این مجلس در حوزه قانون‌گذاری و قوانین راهبردی درخشان است و باید بر اجرای این قوانین خوبی که تصویب شده اصرار کنیم.

بیشتر بخوانید:
بده‌بستان منتخبین جریان انقلابی با اصلاح طلبان مجلس دوازدهم، خط قرمز است
https://jahannews.com/vdcgwu97zak9ut4.rpra.html
jahannews.com/vdcgwu97zak9ut4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناصری
Iran, Islamic Republic of
مردم از لحاظ دفاع هیچ نگرانی ندارند اگر اتفاقی بیافتد مردم پشت نیروهای مسلح هستند لذا باید نیروهای دلسوز به نظام وکشور سعی کنندبا اصلاح برنامه های اقتصادی قشر فقیر جامعه را که همیشه درمیدان بوده وهستند دلسرد نکنند