پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۱

ورود ۱۴۰۰ زائر پیاده اهل سنت به مشهد

جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 460707
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از ورود بیش از دو میلیون و ۵۴۴ هزار زائر و مسافر در روزهای آخر ماه صفر به این استان خبر داد. در این میان، یک هزار و چهارصد تن از زایران که با پای پیاده به مشهد الرضا وارد شده اند از برادران اهل سنت اند.
به گزارش جهان به نقل از فرارو، بر اساس پیش بینی ها تا روز شهادت امام رضا (ع) بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار زائر به این شهر سفر می کنند.

جواد وحدتی فرد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این تعداد زائر و مسافر مربوط به روز بعد از اربعین تا شب گذشته می باشد افزود: از این تعداد یک میلیون و ۹۰۷ هزار مسافر با وسایل نقلیه شخصی وارد مشهد شده اند.

وی تعداد مسافرانی که از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای به مشهد سفر کرده اند را ۳۸۲ هزار و ۴۸۳ مسافر و تعداد مسافران وارد شده از طریق سیستم ریلی را ۱۵۱ هزار و ۵۷۶ مسافر اعلام کرد.

وی گفت: ۱۰۲ هزار و ۳۰۰ مسافر نیز با ناوگان هوایی و از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برای شرکت در مراسم عزاداری های ایام پایانی ماه صفر به مشهد وارد شده اند.

وحدتی فرد اظهار کرد: علاوه بر این نزدیک به ۲۰۰ هزار زائر پیاده از نقاط مختلف کشور طی این ایام به مشهد مشرف شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *