دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۲
۲

شبکه تلفن همراه داعش+عکس

يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 412704
گروه تروریستی داعش درصدد ایجاد شبکه تلفن همراه مستقل با نام " داعش تل " در مناطق تحت اشغال خود درعراق و سوریه است.
به گزارش جهان به نقل از العالم، یک سایت خبری سوریه ای در خبری نوشت که گروه داعش اکنون درحال بررسی طرحی است تا با بهره برداری از برج ها و زیرساخت هایی که در مناطق تحت اشغال خود در عراق و سوریه به آن دست یافته است، یک شبکه تلفن همراه مستقل و متعلق به خود به نام " داعش تل " ایجاد کند تا عناصر این گروه و اهالی مناطق تحت اشغال خود در سوریه و عراق از این شبکه تلفن همراه استفاده کنند.

درگزارش پایگاه " کلنا شرکاء" آمده است که گروه داعش درعراق از شرکت korek-asiacell -zain و در سوریه از شرکت syria tel-MTN برای ایجاد شبکه تلفن همراه وابسته به خود استفاده خواهد کرد.


براساس این گزارش ، داعش در صورت موفقیت درایجاد شبکه همراه مستقل ، به منبع مالی مهمی از طریق درآمدهای حاصل ازقبض های تلفن های همراه دست خواهد یافت.

براساس اطلاعات واصله ، ناظر این طرح، فردی با تابعیت انگلیسی است.

جزئیات بیشتری در باره این موضوع و یا تایید و رد آن تاکنون منتشر نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
البته اين عكسها و خبرها خيلي واقعي نيست و شاهد مثال آن هم اين است كه داعشي ها از نام داعش بيزارند و با استفاده كنندگان از اين نام به شدت برخورد مي كنند.
حتما "هر گوشی ای که کاور نداشته باشه اعدام می کنن !!!...."