پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

تنها راه انتقال مسلمان به استقلال

پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 395727
به نظر می‌ رسد انتقال محسن مسلمان به استقلال در شرایطی قرار گرفته که انجام نشود.
به گزارش جهان به نقل از جام، صبح روز گذشته اعضای هیات مدیره ذوب‌آهن در جلسه ای با حضور سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن مراتب ناراحتی خود را از عقد قرارداد داخلی محسن مسلمان با باشگاه استقلال اعلام کردند.

به گفته یک منبع آگاه در این جلسه تاکید شده مسلمان یک و نیم فصل دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد و نمی‌ تواند این تیم را به مقصد استقلال یا هر تیم دیگری ترک کند.

آنچه که در این جلسه به سعید آذری ابلاغ شده، این است که مسلمان تنها در شرایطی به استقلال خواهد رفت که آندرانیک تیموریان بازیکن شاخص استقلال لباس ذوب‌آهن را به تن کند. در غیر این صورت این انتقال صورت نخواهد پذیرفت.

نکته جالب پیشنهاد یک میلیاردی ذوب‌آهن به پرسپولیس بوده در حالی که سبزپوشان اصفهانی از استقلال تنها ۵۰۰ میلیون تومان درخواست کرده بودند. هر چند حمید درخشان در صحبت های خود این مبلغ را ۲ میلیارد اعلام کرده است.

در نهایت مسلمان تنها به شرطی ذوب‌آهن را ترک می‌ کند که یک بازیکن به جای او به جمع سفید و سبزپوشان ملحق شود.

مسلمان در تمرینات ذوب در این هفته حضور نداشته و در بازی مقابل تراکتور نیز غایب خواهد بود چرا که اساسا او به تبریز نرفته است.

یحیی گل‌محمدی از نظر فنی علاقه چندانی به حفظ او ندارد و در چند بازی اخیر این تیم وی را نیمکت نشین کرده بود، اما قصد دارد با توجه به ارزش این بازیکن، در یک مبادله نقاط ضعف و قوت خود را به به بهترین شکل ترمیم کند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *