يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 7 Jul 2024
 
۰
۲

پیشنهاد عربستان برای اعزام نیرو به سوریه

جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 382384
دولت‌های عربی حاضر در ائتلاف موسوم به «ائتلاف آمریکایی علیه داعش»، از جمله عربستان سعودی پیشنهاد کردند که نیروی زمینی به خاک سوریه اعزام شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پایگاه خبری «المنار» فلسطین اعلام کرد که آمریکا موافقت کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی و دیگر متحدان خود در ائتلاف موسوم به ائتلاف علیه داعش را برای اعزام یگان‌های نظامی به خاک سوریه، به دست آورده است.

المنار به نقل از منابع مطلع نوشت که تأمین مالی هزینه‌های این عملیات زمینی را نیز عربستان پیشاپیش بر عهده گرفته است.

این منابع گفتند که خاندان سعودی در نجد و حجاز (عربستان) به دولت آمریکا پیشنهاد کرده است تا پس از حملات هوایی (به نقاطی در سوریه) «نیروی نظامی عربی» به سوریه و عراق اعزام شود.

این خبر سه روز پس از آغاز حملات هوایی ائتلاف موسوم به ائتلاف آمریکا علیه داعش، به مواضع این گروهک در سوریه منتشر می‌شود.

روز سه‌شنبه گذشته آمریکا اولین حملات را به نقاطی در شرق سوریه که وابسته به گروهک داعش بود، انجام داد. روز پنجشنبه وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که عربستان و امارات بیشترین بمب‌ها را در حمله به چند پالایشگاه در شرق سوریه (در استان دیرالزور) ریختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به محض تجاوز به عراق و سوریه فاتحه «نیروی نظامی عربی» خوانده میشود.
النصر من الله و فتح قریب
یعنی کاری که در سه سال گذشته انجام می دادند، حالا با مجوز سازمان ملل انجام می دهند!!! عجب دنیایی است؟!!!