جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

نجات7هزار نفر از محاصره برف در مازندران

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب: 341682
مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: بیش از هفت هزار نفر در چند روز گذشته از محاصره برف در مناطق مختلف استان توسط امدادگران این جمعیت نجات یافتند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: بیش از هفت هزار نفر در چند روز گذشته از محاصره برف در مناطق مختلف استان توسط امدادگران این جمعیت نجات یافتند.

ˈمهدی ولی پورˈ روز دوشنبه افزود : این افراد در پی کاهش شدید دما و بارش برف سنگین و کولاک شدید در شهرهای بابل، آمل، رامسر، فریدونکنار، محمودآباد، جویبار، قائمشهر، چالوس، تنکابن ،نور، سوادکوه و بهشهر گرفتار شده بودند.

وی ادامه داد : به محض اعلام نیاز مردم در مناطق مختلف استان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر در قالب تیم های مجهز به مناطق اعلام شده اعزام شدند.

ولی پور گفت: تاکنون بیش ۴۰هزار قرص نان، ۱۵هزار بطری آب معدنی، شش هزار و ۵۰۰ قوطی کنسرو، ۱۲۰کیلو برنج، ،۳۳۶بطری روغن،۶۰کیلو قند و شکر،۷۲ بسته ماکارونی،۱۸۰تخته پتو،۵۰ تخته موکت،۲۴ بسته مواد شوینده و بهداشتی، یک دستگاه چادر امدادی و۴۰۰کیلو نایلون بین آسیب دیدگان از برف و کولاک در مازندران توزیع شده است.

وی افزود : رهاسازی یکهزار دستگاه خودروی زمینگیر شده در محورهای مواصلاتی استان و انتقال ۱۵۰نفر از مسافران در راه مانده به اماکن امن نیز بخشی از خدمات ارائه شده هلال احمر استان به آسیب دیدگان حوادث اخیر بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات یک زن باردار نوشهری از محاصره برف خبر داد و گفت : این زن باردار روز دوشنبه در روستای ˈ تاج الدین کلای ˈ نوشهر در محاصره برف قرار گرفته بود.

وی افزود : با تلاش پنج ساعته تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران این زن باردار به مراکز درمانی انتقال یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *