يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱

برنامه عملیات شبانه رزمایش ولایت

جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب: 332498
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از انجام عملیات رهگیری شبانه با استفاده از تجهیزات بومی در چهارمین رزمایش هوایی فدائیان حریم ولایت خبر داد.
به گزارش جهان،علیرضا برخور در گفت‌وگو با تسنیم، در بندرعباس در این باره اظهار کرد: در موج دوم از چهارمین رزمایش بزرگ هوایی حافظان حریم ولایت عملیات رهگیری شبانه با تاکتیک‌های بومی و تکنیک‌های قفل راهداری در فواصل و زوایای مختلف انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین امشب تیرانداز هوا به هوا و هوا به زمین همراه با سوختگیری شبانه توسط خلبانان جوان نیروی هوایی ارتش کشورمان انجام می شود.

جانشین فرمانده نیروی هوای ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: صبح امروز (۲۹ آذر) نیز مرحله نخست این رزمایش بزرگ با موفقیت انجام شد و اکنون نیروهای بخش فنی آماده رزم شبانه هستند.

برخور با اشاره به استفاده از هواپیمای بدون سرنشین در این رزمایش گفت: علاوه بر این هواپیمای برد بلند حاضر در منطقه عمومی رزمایش به پرواز درآمدند و اهداف شناسایی شده را مورد اصابت قرار دادند.

وی با اشاره به استفاده از خلبانان جوان کشورمان در چهارمین رزمایش بزرگ حافظان حریم ولایت گفت: در ارتفاعات بالا نیز خلبانان جوان کشورمان به پرواز درآمدند و ماموریت‌های محوله را انجام دادند.

برخور با اشاره به پرواز هواپیماهای ساخت کشورمان در این رزمایش تصریح کرد: "صاعقه" ما می‌توانیم را به رخ همه کشانده است.

وی افزود: اراده و تفکر ایرانی در جنگنده‌های صاعقه موج می‌زند و این هواپیما به بسیاری از تجهیزات هواپیماهای همکلاس خود مجهز است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد:‌ جنگنده صاعقه همپا و در کنار هواپیماهای همکلاس خود ماموریت‌های مورد نظر را در این رزمایش بزرگ با موفقیت انجام داده است.

براساس این گزارش امشب نیز جنگنده‌های مختلف نیروی ارتش به انجام ماموریت‌های خود خواهند پرداخت.

به گزارش تسنیم، چهارمین رزمایش بزرگ حافظان حریم ولایت را رمز یا حسین بن علی(ع) در منطقه عمومی جنوب کشور و با محوریت پایگاه شهید عبدالکریمی بندرعباس آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خداوند بزرگ پشت و پناهتان