يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

هشدار بنیاد ملی نخبگان به مخترعان

چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 282046
اكيداً توصيه مي شود قبل از شركت در نمايشگاهها، جشنواره ها و مسابقاتي كه در خارج از كشور برگزار مي شوند، اعتبار علمي آن را ارزيابي دقيق كرده و قبل از ارائه اختراع خود، نسبت به ثبت بين المللي آن از طريق مراجع قانوني اقدام نماييد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، با توجه به مراجعات و شكايات مكرر افراد به بنياد ملي نخبگان مبني بر عدم رعايت مالكيت مادي و معنوي طرح، ايده يا اختراع آنان در نمايشگاههاي خارج از كشور، به اطلاع مي رساند:

اكيداً توصيه مي شود قبل از شركت در نمايشگاهها، جشنواره ها و مسابقاتي كه در خارج از كشور برگزار مي شوند، اعتبار علمي آن را ارزيابي دقيق كرده و قبل از ارائه اختراع خود، نسبت به ثبت بين المللي آن از طريق مراجع قانوني اقدام نماييد. در غيراينصورت علاوه بر تحميل هزينه هاي سنگين مالي و مخاطرات پيش بيني نشده، ممكن است زمينه هاي سرقت اختراعات و نوآوري هاي شما فراهم شود، لازم به تذكر است كه مدال ها و لوح هاي تقدير دريافت شده از اين نمايشگاهها و مسابقات داراي ارزش و امتياز علمي نيستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *