شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

قاتل‌فراری باشلیک گلوله به‌زندگی خود پایان داد

شنبه ۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۱۱
کد مطلب: 256440
یک قاتل فراری در شهرستان نمین با قتل همسرش وشلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.
به گزارش جهان، این فرد که چند روز پیش در منطقه رباط کریم تهران همسر دوم خود را به قتل رسانده و متواری شده بود، روز پنج شنبه همسر اول خود را نیز در شهر نمین به قتل رساند و سپس با شلیک گلوله ای خودش را کشت.

وی با ورود به منزل پدر همسرش در شهر نمین ابتدا با شلیک گلوله کلت کمری همسر اول خود را به قتل رساند و سپس با شلیک تیر دیگری خودکشی کرد.

سرهنگ رسول سلحشور ، فرمانده انتظامی نمین روز جمعه به ایرنا گفت: این قاتل اهل وساکن منطقه رباط کریم تهران بود که چند روز پیش پس از به قتل رساندن همسر دوم خود از تهران فرار کرده و تحت تعقیب بوده است.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی نمین پس از اطلاع از حضور این قاتل در منزل پدرزنش بلافاصله برای نجات جان افراد این خانواده در محل حضور یافتند اما به محض حضور در محل با جسد بی جان قاتل وهمسر اولش مواجه شدند.

وی گفت : پس ازاین حادثه با انجام تشریفات قانونی اجساد قاتل ومقتول به سرد خانه بیمارستان امام خمینی (ره) نمین انتقال یافت وبرای انجام بررسی های لازم به مرکز پزشکی قانونی اردبیل منتقل شد.

سرهنگ سلحشور افزود : علل این حادثه با تشکیل پرونده مقدماتی در دادسرای نمین تحت بررسی می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *