يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰
۳

بارش شدید باران و تگرگ در مشهد/ خیابان‌ها سیلابی شد

شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب: 880930
آسمان مشهد برای دومین روز در هفته جاری در نیمه روز تاریک شد؛ این تاریکی هوا که بر اثر شدت ابرهای سیاه در آسمان به وقوع پیوست همراه با تگرگ و باران شدید است.
خیابان‌ها مشهد دوباره سیلابی شد +فیلم
به گزارش جهان نيوز، آسمان شهر مشهد ساعتی قبل تاریک شد و باران شدید و سیل آسا همراه با تگرگ شهر مشهد را فراگرفت. از چند روز گذشته مدام هواشناسی اطلاعیه و اخطارهای نارنجی مبنی بر وقوع خطر سیل و سیلاب به دلیل باران و تگرگ در سطح شهر مشهد و خراسان رضوی منتشر کرده است اما با این وجود هنوز هم عده ای به این هشدارها بی توجه هستند.

مشهدی‌ها خیابان‌ها را تخلیه کنند
علی عباسی سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در پیامی اعلام کرد؛ براساس پیش‌بینی‌ها هشدار نارنجی صادر شد و هم‌اکنون شاهد بارش شدید باران و تگرگ هستیم. این بارش در 100 سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

وی افزود:در جلسه ستاد بحران استانداری خراسان رضوی تمام استان آماده باش کامل هستند و تمام تجهیزات، ماشین‌آلات و... آماده خدمات‌رسانی هستند. نقاط سیل‌خیز شناسایی شده است؛ همچنین برای نقاطی که دچار مشکل بودند مانند سپاه 69 و 67 و میدان انقلاب که نقاط مخاطره‌آمیز هستند تمهیداتی اندیشیده شده است.

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون در هفت تیر، دانشجو، وکیل آباد و قاسم آباد بارش شدید وجود دارد؛ از شهروندان خواهشمندیم که خیابان‌ها را تخلیه کنند و از هرگونه تردد در سطح شهر خودداری کنند.

ممنوعیت تردد در بزرگراه امام علی (ع) و تمامی پل‌های زیرگذر مشهد
سرهنگ هادی امیدوار، رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از ممنوعیت تردد در معابر شهری مشهد خبرداد و اظهارداشت: هم اکنون به دلیل بارش شدید باران، بزرگراه امام علی(ع) به صورت رفت و برگشت، تمامی زیرگذر های مشهد، پل انقلاب، میدان جهاد و بولوار استقلال ممنوعیت تردد خواهند داشت. 

وی افزود: پل شهید ناصری به سمت بزرگراه شهید سلیمانی ممنوعیت تردد است.

بارش تگرگ‌های دانه درشت در رضاییه مشهد
 
بارش شدید باران در حرم امام رضا (ع)

منطقه الهیه مشهد زیر آب رفت
 
سیل بلوار شهید ناصری مشهد خودرو را با خود بُرد

 بارش‌ در مشهد در ۲۰۰ سال گذشته بی‌سابقه بود


فرماندار مشهد: تاکنون گزارشی از خسارت جانی در سیل امروز نداشته‌ایم

محسن داوری در گفت وگو با فارس اظهار کرد: هرچند بارش شدید باران و تگرگ در عصر امروز موجب آبگرفتگی در برخی مناطق شده اما تاکنون گزارشی از خسارت جانی و مورد فوتی یا مجروح نداشته ایم.

فرماندار ادامه داد: گزارش هایی از خسارت به برخی مناطق شهر رسیده است اما هنوز در این زمینه به جمع بندی نرسیده ایم‌.
https://jahannews.com/vdcfmxdcxw6dc1a.igiw.html
jahannews.com/vdcfmxdcxw6dc1a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای قربونت برم خدا که اگر بخوای ناتوانی بشر در علم و تکنولوژی و غرور و تکبرش رو نشون بدی با یه بارون هم میتونی اون رو نشون بدی
Iran, Islamic Republic of
همه میگن سدها خالی شده بود و مشکل آب داشتیم و آبهای زیر زمینی تموم شده بود ، خب باید یه بارون سیل آسا بباره تا کمبودها جبران بشه و دیگه غر زدن نداره
Iran, Islamic Republic of
ای جانم به این بارش بارون . خدا کنه تهران هم بباره تا سدهای تهران هم تا حدودی پر بشه چون تقریبا تمام این بارندگی ها خارج از محدوده پایتخته و وضع کمبود آب در تهران هنوز بحرانیه