يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

ترموود و دکینگ برای فضاهای خارجی

دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 880279
ترموود و دکینگ به عنوان راهکارهایی برای بهبود فضاهای خارجی به کار گرفته می‏شوند. برای مطالعه نکات بیشتر وارد شوید.

ترموود و دکینگ به عنوان راهکارهایی برای بهبود فضاهای خارجی استفاده می‌شوند

این روزها برای طراحی دکینگ استخر، تراس و... کمتر از سرامیک و موزاییک استفاده می‌شود. با روی کار آمدن چوب ترموود، اکثر افراد از این متریال برای طراحی دکینگ فضای مورد نظر خود استفاده می‌کنند. دکینگ ترموود یک پوشش کف بیرونی می‌باشد که با استفاده از چوب ترمو طراحی می‌‌شود. چوب ترموود با توجه به حرارتی که به آن اعمال شده، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و طول عمر دکینگ را بیشتر می‌کند. ترموود و دکینگ به‌عنوان راهکارهایی برای بهبود فضاهای خارجی مورداستفاده قرار می‌گیرند. برای آشنایی با دکینگ ترموود، این مطلب را از دست ندهید.

دکینگ ترموود چیست و چرا مورد استقبال قرار گرفته است؟

پیش از اینکه دکینگ را تعریف کنیم، بهتر است چوب ترموود را مورد بررسی قرار دهیم. ترموود یک نوع چوب حرارت دیده است که در فرآیند تولیدی که دارد، کلیه چربی آن از بین رفته و به چوبی مقاوم تبدیل می‌شود. در روند تولید این چوب، به طور تمام و کمال از مواد طبیعی استفاده می‌شود و مواد شیمیایی هم هیچ نقشی در ساخت ترموود ندارند. همین موضوع نیز باعث شده که ترموود طول عمر بالایی داشته و همچنین برای محیط زیست مضر نباشد.

اما دکینگ ترموود به کف‌پوش‌هایی اطلاق می‌شود که در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از این دکینگ باعث می‌شود که زیبایی فضای موردنظر شما چندبرابر شود. این روزها استفاده از کف‌پوش‌های مختلف در فضاهای باز افزایش چشمگیری داشته است.

بسیاری از افراد نیز برای اطراف استخر از دکینگ ترموود استفاده می‌کنند. ترموود و دکینگ به‌عنوان راهکارهایی برای بهبود فضاهای خارجی و همچنین بالابردن میزان مقاومت این فضاها استفاده بسیار زیادی دارند. البته مزایای دکینگ ترموود تنها به این موارد ختم نمی‌شود. به‌کارگیری دکینگ ترموود موجب می‌شود که کف‌پوش شما در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.

علاوه بر این، عوامل طبیعی مختلف مانند اشعه نور خوشید، باران، برف، تگرگ و... نیز نمی‌توانند صدمه‌ای به دکینگ ترموود شما وارد کنند و یا باعث پوسیدگی یا تغییر شکل آن شوند. ترموود و دکینگ به‌عنوان راهکارهایی برای بهبود فضاهای خارجی از مزایای بسیار دیگری هم برخوردار هستند که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌‌کنیم.

افزایش ارزش و زیبایی ساختمان

مطمئناً هر فردی که قصد خرید و نصب دکینگ را دارد، به دنبال زیبایی فضای موردنظر خود بوده و برای این مورد اهمیت ویژه‌ای قائل است. یکی از اصلی‌ترین مزایای دکینگ ترموود، این است که زیبایی طبیعی را به محیط می‌بخشد.

طراحی دکینگ در محوطه موردنظر شما سبب چندبرابر شدن زیبایی آن خواهد شد. در واقع ترموود و دکینگ به‌عنوان راهکارهایی برای بهبود فضاهای خارجی، جلوه بصری شگفت‌انگیزی را در این فضاها به وجود می‌آورند. از طرفی هر چقدر که زیبایی ساختمان شما بیشتر باشد، طبیعتاً ارزش مالی آن نیز بالا می‌رود؛ پس می‌توان نتیجه گرفت که دکینگ ترموود علاوه افزایش زیبایی، ارزش مالی ملک شما را هم بالا خواهد برد.

نصب بسیار ساده

از سایر مزایای اجرای دکینگ ترموود می‌توان به ساده‌بودن فرآیند نصب آن اشاره کرد. درگذشته طراحی کف‌پوش به زمان بسیار زیادی نیاز داشت و از طرفی پردردسر هم بود. اما هم‌اکنون شما می‌‌توانید با استخدام یک تیم متخصص نصاب دکینگ ترموود، در کوتاه‌ترین زمان و ساده‌ترین روش به نتیجه دلخواه خود برسید. در ضمن اجرای دکینگ ترموود مزاحمتی را برای همسایگان ایجاد نخواهد کرد.

افزایش فضای مفید ساختمان

ترموود و دکینگ به‌عنوان راهکارهایی برای بهبود فضاهای خارجی و همچنین افزایش فضاهای مفید ساختمان می‌توانند به کار گرفته شوند. استفاده از دکینگ ترموود در فضای باز باعث افزایش فضاهای مفید خانه برای بازی، دورهمی، سرگرمی بچه‌ها و... می‌شود. از سوی دیگر می‌توان در فضاهای مفید ایجاد شده از گلدان، مبلمان تراسی، باربیکیو و... استفاده کرد.

محوطه‌سازی شیک

از سایر مزایای اجرای دکینگ ترموود می‌توان به محوطه‌سازی جذاب اشاره کرد. اگر می‌خواهید برای طراحی و ساخت محوطه‌ در فضاهایی مانند حیاط‌های بزرگ یا باغ اقدام کنید، می‌توانید دکینگ ترموود را به کار بگیرید. ساخت محوطه با استفاده از دکینگ ترموود زیبایی بسیار خاصی دارد.

موارد استفاده از دکینگ ترموود

همانطور که اشاره شد، دکینگ ترموود کاربردهای بسیار زیادی دارد و در هر فضایی که استفاده شود، مطمئنا کارایی و زیبایی زیادی خواهد داشت. ترموود و دکینگ به عنوان راهکارهایی برای بهبود فضاهای خارجی، می‌توانند در فضاهای مختلفی مانند کف رستوران و یا کافه‌ چه در فضای سرپوشیده و چه در فضای باز استفاده شوند.

اگر اهل رستوران باشید حتما استفاده از دکینگ ترموود در کف برخی از رستوران‌ها را مشاهده کرده‌اید. از طرفی دکینگ ترموود می‌تواند برای طراحی کف پرگولا و آلاچیق نیز کاربرد داشته باشند. از سایر کاربردهای این کف‌پوش ترموودی می‌توان به طراحی روف‌گاردن اشاره کرد.

برخی دیگر از کاربردهای دکینگ ترموود:
  • تراس و بالکن
    مبلمان شهری
    محوطه‌سازی خانه‌های ساحلی
    فضای باز ویلا و باغ‌های شخصی
    فضاهای نمایشگاهی و...

تهیه و اجرای ترموود و دکینگ به عنوان راهکارهایی برای بهبود فضای خارجی

در این مطلب اشاره کردیم که استقبال طراحان داخلی، ساختمان‌سازها و دیگر افراد از دکینگ و ترموود بسیار افزایش یافته است. ترموود و دکینگ به عنوان راهکارهایی برای بهبود فضاهای خارجی و همچنین زیبایی این فضاها، استفاده می‌شوند. دکینگ ترموود علاوه بر زیبایی، قیمت مناسبی دارد که می‌تواند هر فردی را برای خرید مجاب کند. شما می‌توانید دکینگ ترموود مورد نظر خود را با طرح سفارشی خود انتخاب کرده و برای نصب آن اقدام کنید.

مجموعه پارس آرای کوهستان با در اختیار داشتن بهترین تجهیزات نصب و باکیفیت‌ترین ترموودها و پارکت چوبی آماده است تا خدمات بی‌نقصی را در زمینه فروش و اجرای ترموود ارائه کند. مجموعه ما از مجرب‌ترین و باتجربه‌ترین نیروها برای نصب دکینگ ترموود بهره می‌برد و پروژه‌های شما را با نهایت کیفیت و مناسب‌ترین قیمت اجرا می‌کند.

سوالات متداول

برای افزایش مقاومت دکینگ ترموود چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

افزایش مقاومت دکینگ ترموود با نگهداری صحیح، رنگ‌آمیزی با استفاده از بهترین رنگ‌ها، سرویس‌های دوره‌ای و همچنین استفاده از روغن‌های مخصوص امکان‌پذیر خواهد بود.

برای تمیز کردن سطح دکینگ چه کاری باید انجام دهیم؟

اگرچه دکینگ ترموود نیاز زیادی به نظافت ندارد، اما برای تمیز کردن آن می‌توانید از یک دستمال مرطوب یا حداکثر از آب و صابون ملایم بای نظافت کثیفی و لکه‌‌ها استفاده کنید.
https://jahannews.com/vdcbzgbw9rhbw5p.uiur.html
jahannews.com/vdcbzgbw9rhbw5p.uiur.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *