جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۶

فاجعه در قهوه‌خانه‌ای در غرب تهران

شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 585766
در یکی از قهوه‌خانه‌های غرب تهران، تعدادی کودک و نوجوان با میلغی ناچیز در دخمه‌ای سرد و تاریک و متعفن روزگار سپری می‌کردند.
فاجعه در قهوه‌خانه‌ای در غرب تهران

به گزارش جهان نيوز،اخیرا ویدئویی از یک دخمه تاریک در یکی از قهوه‌خانه‌های غرب تهران واقع در جنت‌آباد در فضای مجازی منتشر شده است که صحنه‌های تاسف باری از حضور چند کودک تبعه افغان در آن را نشان می‌دهد. 
طی عملیاتی شبانه، تیمی از ماموران امنیتی به اتفاق جمعی از خبرنگاران پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله به محل مورد نظر رفتند و با صحنه دردناک و تاسف‌باری مواجه شدند. تعداد 11 کودک و نوجوان افغان که به طور غیرمجاز وارد کشور شده بودند، با مبلغی ناچیز به کار گمارده شده و در دخمه‌ای تاریک و سرد با بوی زجرآور و غیر قابل تحمل تعفن شب را به صبح می‌رساندند. 
تماشای این ویدئو فارغ از بحث ملیتی و نژادی به‌راستی دردآور و تاسف‌بار است. میانگین سنی این افراد از 10 تا 18 سال است. معمولا در چنین شرایطی، به دلیل آنکه این افراد به صورت غیرمجاز از مرز کشور عبور می‌کنند حق دفاع از حقوق خود از راه قانونی ندارند و آن دسته از افرادی که از این موضوع آگاهند، از این فرصت سواستفاده می‌کنند و  ارزش‌های انسانی را زیرپا می‌گذارند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لطفا مثل قبل امکان فول اسکرین، به عقب جلو بردن فیلم و دانلود رو قرار بدین. با تشکر
Netherlands
قرار بود که ما و اسلام ما مدافع مستضعف ها باشد! قرار بود که حکومت مستضعفین باشد! مسلمونا بیدار شین از این قوا کاری بر نمی آید ، خودتون قسط را برقرار کنید ، راضی نشید که اسلام ما بدست اشراف بیفتد، راضی نشید که ضعفا زیر پای مستکبرین له شوند
بیدار شین ، نگاه کنید که بکجا رسیده اید و بکجا خواهید رفت...
Iran, Islamic Republic of
تند نرو خودت چکار کردی ... تونستی دو تا فیلم بسازی
حسین
Netherlands
جهت ارشاد لطفا توضیح دهید با کجای این نظر مخالف هستی
یا حق
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
مشکل از اونی که داره میگه برای افغانیها امکانات و شرایط زندگی فراهم کنید چون چیزی نمیدونه که داره این حرفها رو میزنه.
حسین
Netherlands
دوست عزیزم کاش می فرمودید چه چیز را باید روشن دانست؟
کودکان گناهکار بدنیا می آیند؟
اسلام ملیت گراست؟
سید قریشی بهتر و بالاتر از سیاه حبشی است؟
دانشگاه های دنیا خالی از جوانان افغان نیست. همچنان که جبهه ها. غرب بهترین استعداد ها را گل چین می کند ، همان کاردان و کارشناس و متخصصی که در دانشگاهای ایران تعلیم دیده و بعلت نداشتن درک و عملکرد صحیح ما جذب خارج می شود.
آیا نمی توانستیم بشکلی عادلانه این فرزندان بیگناه جامعه اسلام را در پناه عدالت اسلامی گرفته و سود دنیا و آخرت را ببریم؟
بی صبرانه در انتظار ارشادات شما
یا علی مددی