پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۹

مناظره کامل دکتر زاکانی با ابطحی در شبکه افق

شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۹
کد مطلب: 585688
مناظره کامل دکتر زاکانی با ابطحی در شبکه افق را با موضوع مرزهای نقد در جمهوری اسلامی مشاهده می نمایید.
مناظره کامل دکتر زاکانی با ابطحی در شبکه افق
به گزارش جهان نيوز،مناظره کامل دکتر زاکانی با ابطحی در شبکه افق را با موضوع  مرزهای نقد در جمهوری اسلامی مشاهده می نمایید.

فایل صوتی برنامه مناظره کامل دکتر زاکانی با ابطحی در شبکه افق
دریافت.mp3

فایل تصویری برنامه مناظره کامل دکتر زاکانی با ابطحی در شبکه افق
دریافت.mp4
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالتون خوبه خدائى ؟! نقد كيلو چنده ؟! اول به شيكم ملت برسيد بعد فيلتون هواى هندوستان كنه
حسین
Netherlands
فَتَقَطَّعُوا أَمْرَهُم بَيْنَهُمْ زُبُرًا ۖ كُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَيْهِمْ فَرِحُونَ
بنظر می رسد که تمام این کشمکش های تئوریکی با چند انگیزه انجام می شود از جمله زمان سازی برای عدم انجام وظیفه و وقت تلف کردن. وگرنه اینقدر امر اجرائی و قضائی و قانون هست که اگر مسئولین بیست چهار ساعت هم کار کنند باز عقب هستیم و جائی برای کشمکش کلامی نیست. برای نمونه همین صحبت این دو شیخ. حتی بخودشون زحمت ندادند که تعریف نقد را از لغت نامه دهخدا نگاه کنند مثل همون مجری که دقیقا تعریف لغتنامه را در حدود دقیقه هفت فیلم ارائه داد.
اما اصل این نظر مربوط می شود به همه این دسته بندیها : اصلاح طلب ، اصولگرا ، جبهه این ، گروه آن... ماشاالله اینهمه پزشگ در سیاست داریم و وضع بهداشت چنین است که بیمار را اخراج می کنند یا اینهمه تحصیلکرده حوزه در همه جای ساختمان قدرت هستند اما در مورد ربا و خود فروشی.... ساکتند، تا اینکه بجائی رسیده که جدیدا جریانهای هائی که قرنها وبال کلیسای کاتولیک بود در حال تکرار است.
روده درازی نمی کنم توجه کنید به ترجمه الهی قمشه‌ای و ربط این موارد با خود شما :
"آن‌گاه مردم (با وجود این سفارش خدا) امر (دین) خود را پاره پاره کردند (و در آیین، فرقه فرقه شدند) و هر گروهی به آنچه نزد خود پسندیدند دلخوش گشتند."
لذا : حزب فقط حزب الله
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
البته که مجری اجازه صحبت نمیداد طبق معلوم ازترس اینکه ابطحی مشکلات اصلی جامعه رونگه فقط روی کلمه نقد منصفانه که بهانه اخیرشون شده زوم کرده بودن
United Arab Emirates
دكتر زاكاني با ابطحي !!! اقاي ذاكاني دكتر هستنند ولي اقاي ابطحي به حركت لباسش هم هيچ پيش وندي ندارد ؟؟؟ بي طرفي شما از انتخاب تستر مشخص است و حتما با سانسور فيلم مناظره را هم منتشر كرديد
Iran, Islamic Republic of
ابطحی احترام لباسشو نگه نداشت.
پسوند اسمش___: ابطحی فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
خودمونیم اصلاح طلبها چقدر خشن و زشت رو هستند
Iran, Islamic Republic of
این پسره باز به دروغ گفت اقای مصباح گفته اطاعات از رئیس جمهور اطاعت از خداست / چقدر اینا وقیحن
ریزبین
Germany
با دیدن این مناظره و یا هراسمی که دیگر عزیزان برایش منظورمیکنند منهای بسیاری از حقایقی که گفته شدو اشاره های دقیق شد به یک نکته که از نظراین حقیر بیش از تمام زوایای این نشست به چشم میخورد وبایستی ملاک اصلی وپایه قرارمیگرفت و ازاین مُهم نباید غافل شد صداقت درکلام و ایمان به سخن و حرفی که درجهت اصلاح و پیشرفت و راست گرائی و راست قامتی اجتماع و نهایتآ به تعالی منتهی میشود وباید بشود بودکه اگر خود نیز به حرفم اعتقاد و عامل باشم باتمام احترامی که برای شرکت کننده گان دراین جلسه قائل هستم اما با کمال تاسف وبا جسارت باید بگویم که جناب ابطهی که خیلی هم دانشمند و فهیم مینمایند بعداز شروع چندین دقیقه ائی که صحبتشان گذشت با زیزکی و رندی کلا ریل و خط این جلسه را از جائی که با حمله به دولت احمدی نژاد واینکه او فلان بوده و بهمان روند خیلی استانداردی که میرفت تا بیننده گان و مشتاقان این نشست را که تشنه ی پی بردن به بسیاری از اسرارمگوهای ناپیدا بودند را با کلمات کلیشه ای و بقول معروف قلمبه وسلمبه ای که برای بسیاری از عزیزان شاید کم هضم ترباشد به یک مسیردیگر کشانید و با مغلطه و سفسطه و پیش کشیدن دلایل و واژه هائی که حتی امی ترین افراد ازنظر شناخت سیاست و کلمات سیاسی با ان اشنائی بیش از ایشان دارند را بمیان کشید و اگر عزیزان ولائی دیگرم دقت وافی و کافی مبذول داشته باشند خواهند دید و شنید که برادرعزیزمان جناب زاکانی دربیشتر سوالات اقای ابطحی که ایشان مطرح میکرد با صداقت هم قبول کردند و هم بازهم با صداقت رد کردند که این صداقت درایشان را درهیچ دقیقه و ثانیه ای از جناب ابطحی نه دیده شد ونه شنیده شد و اگرهم درچند مورد ایشان صحت کلام برادرزاکانی را تائید کردند دقیقآ مواردی بود که به نفع ایشان و حزب و خط و همفکران ایشان مقبول و بدرد بخوربود و اگر دقت شود خواهیم دید که ایشان فقط و فقط برای دو مسئله دراین نشست شرکت کرده بودند اول اینکه خود و بلوکه و بایکوت شدنشان را درحیطه ی سیاسی اجتماع احیا کنند و دوم اینکه هدفی درکارنبود جز اینکه یک سمپاشی خیلی محسوس به جامعه و یک شانتاژ سیاسی برای خلاصی از زیر بسیاری از سوالات و طبعا خطراتی که متوجه ان خواهد بود وبموازاتش هم نوعی احیا خط فکری ای که برای همگان اظهرمن الشمس است وچند صباحی از داستان محکومیت و جریان خیانت های سیاسی ایشان و همپالکیانشان نمیگذرد و درجان کلام هیچ صداقتی درچهره و تُنِ صدا و ازشاخه ای به شاخه ی دیگرپریدنهای اشکارای ایشان دیده و شنیده نشد و برای شما گردانندگان و دست اندرکاران سایت وزین و عزیزم جهان نیز سلامتی و عاقبت بخیری و اسقامت و پایمردی در راه ولایتمداری و اسلام محمدی وراه جدم وشهدارا ازخدای منان مسئلت دارم . یا حق
Iran, Islamic Republic of
چطور شد. تا دیروز که می گفتید اینا فتنه گرند. حالا چی شد که اونا رو تو تلویزیون می اورید.