جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۸
۸

عزاداری عجیب مسیحیان افراطی در واتیکان+18

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 554513
به گزارش جهان نیوز،عزاداری مسیحیان برای عیسی مسیح در واتیکان/صحنه هایی که همیشه از تمام ملل مخفی نگه داشته شده تا اصل خشونت مراسم مسیحیت کتمان بشه.
عزاداری عجیب مسیحیان افراطی در واتیکان+18
به گزارش جهان نيوز،با جستجو کردن واژه های مرتبط با عزاداری شیعیان از جمله (ashura ، shia muslim ، shia ، shia ، عاشورا و ...) در موتور جست و جوی گوگل، با تصاویری از قمه زنی و تصاویر پر از اضطراب و ترس و خون ریزی و افرادی کهسر تا پا خون آلود شده اند مواجه می شوید! سیاست آنها این است که شیعیان را افرادی خشن و خون ریز و تندخو به جهان معرفی کنند و بااین کار وجهه مسلمانان و بخصوص شیعیان را در افکار عمومی مردم جهان منفور و خشونت طلب نشان دهند و با این کار روند رو به رشد مسلمان شدن مردم اروپا را کند کردهو یا متوقف نمایند. اما در بین مسیحیان نیز که معتقد عیسی مسیح (ع) به صلیب کشیده شده مراسماتی وجود دارد که برای این واقعه به عزاداری می پردازند و در آن به زخمی کردن بدن خود با شیشه های برنده و خون آلود شدن بدن مشغول می شوند. با این حال با جستجو در گوگل برای یافتن تصاویر و فیلمهای مربوط به این مراسم، چیزی دستگیرتان نمیشود. گوشه ای از عزاداری مسیحیان برای حضرت عیسی (ع) در واتیکان را که جزو فیلم هایی است که بشدت سانسور شده و از پخش شدن آن در مردم جلوگیری میشود را در این فیلم مشاهده میکنید.

دریافت.mp4
https://jahannews.com/vdca6ynme49nmm1.k5k4.html
jahannews.com/vdca6ynme49nmm1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینگون اعمال هم مال اون هاو هم مال ما زشت ومحکوم است !
United States
نه هیچ اشکالی ندارد و یک نوع عزاداری هست
Iran, Islamic Republic of
صد رحمت به آیین خره مالی خودمون.
آدمیزاد
Colombia
من سالها در کشورهای کاتولیک زندگی کرده ام و نه در واتیکان و نه در هیچ کشور کاتولیک همچیت چیزی را ندیده ام ، هر چنذ رسم زنجیر زنی در گذشته در بعضی از صومعه ها رواج داشته بوده است .
یاد
Iran, Islamic Republic of
آقای آدمیزاد با سلام شما یا مسیحی هستی و یا مسلمان نیستی / اگر مسیحی هستی که فیلم را را دیده ای و اگر مسلمان نیستی چرا اینقدر حساسیت داری . مسیحیان هم این عزاداری را داشته اند و چرا نباید داشته باشند پیامبرشان بدست یهودیان مصلوب شده و امروز قاتلان حضرت مسیح ع در آمریکا قاتلان حضرت مسیح در اسرائیل غاصب را پست دیده بانی خدا لقب داده اند .و با ادعای مسیحی بودن حامی قاتلان آن پیامبر بزرگ الهی شد ه اند . اگر اطلاعاتت کم است بیشتر مطالعه کن . بنظر بنده هم این مراسم وجود داشته و دارد و هم ایرادی ندارد ایراد از انهایی است که به اسم تمدن و پیشرفت از فاتلان حمایت می کنند.
آدمیزاد
Colombia
جناب یاد ،
بله کاتولیک ها مراسم عزاداری دارند و از بسیاری از جهات به شیعیان همانندی دارند و این عیب نیست ، با گفته شما موافقم .
Iran, Islamic Republic of
حضرت یاد!!!

حضرت مسیح علی نبینا و آله و علیه السلام در قید حیات اند.....
به تو چه
Iran, Islamic Republic of
.......