پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

"مقصودم آل سعود بود"+تصویر

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۰
کد مطلب: 448241
بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل سخنان خود در یک برنامه زنده تلویزیونی، از مردم عرب زبان کشورمان دلجویی و معذرت خواهی کرد.
به گزارش جهان به نقل باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر عبدی بازیگر سرشناس سیما و سینما در یک برنامه زنده تلویزیونی در شبکه ۳ در بیان خاطره‌ای از حج و در نکوهش رفتار ماموران عربستان سعودی با حجاج ایرانی لفظی را به کار برد که باعث ناراحتی هموطنان عرب زبان ما شد و به علاوه آن در شان چهره محبوب هنری ما نبود.در این برنامه اکبر عبدی در مورد رفتار و درخواست یک طلا فروشی برای خواستگاری دخترش از لفظ نامناسبی استفاده کرد که ظاهرا بسیار از این موضوع پشیمان است.
پس از آن این بازیگر با انتشار عکسی در اینستاگرام خود از هموطنان عرب زبان دلجویی کرد و مقصود سخنان خود را آل سعود معرفی کرد



وی نوشت:" با سلام و درود به تمامی هموطنان عزیز و پاک سرشتم من از همین جا دست تمامی خواهران و برادران عرب زبان ایرانی خودم رو میبوسم واین مطلب رو فقط برای رفع سوء تفاهم عزیزان هموطن عرب زبانم مینویسم که روی صحبت من در دفاع از ناموس و ایرانی بودنم با وهابیون سعودی بود دوستون دارم حق نگه داره همه شما خوبان.
اکبر عبدی"
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *