جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

روابط نزدیک‌شاهزاده‌عرب وسارکوزی+‌عکس

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 228253
رابطه نزدیک شاهزاده میلیاردر سعودی با "نیکلا سارکوزی"،‌ رئیس جمهوری سابق فرانسه اگرچه افشا نشد ولی از چشم رسانه‌ها نیز مخفی نماند.

کاخ 17 میلیون یورویی که شاهزاده سعودی به همسر سارکوزی پیشکش کرد

به گزارش جهان به نقل از فارس، شاید در کمتر جایی سخن از رابطه نزدیک شاهزاده "الولید بن طلال سعودی" با "نیکلا سارکوزی"،‌ رئیس جمهوری سابق فرانسه سخن به میان آمده باشد، در حالی‌که این دو روابط بسیار نزدیکی با یکدیگر داشتند.

 روزنامه ایتالیایی "لا ستامبا" با اشاره به این رابطه نزدیک به این نکته اشاره می‌کند که شاهزاده الولید کاخ خانواده همسر سارکوزی یعنی "کارلا برونی" ایتالیایی الاصل را که در سواحل تورینو در شمال ایتالیا قرار دارد را به قیمت 17.5 میلیون یورو خریداری کرده است.
سارکوزی الولید

 

"آلبرتو برونی تیدسکی"، پدر کارلا، همسر سارکوزی و تنها وارث یک خانواده ثروتمند ایتالیایی کاخ "کاستانیتو پو" را در سال 1952 خریداری و آن را تعمیر و مرمت کرد.

 


مساحت این قصر 1500 متر مربع او دارای 40 اتاق و یک جنگل پر از درخت است.

پیشتر اثاث این کاخ در یک مزایده در لندن به ارزش بیش از 10 میلیون یورو به فروش گذاشته شده بود.
 
سارکوزی الولید

 
در این کاخ کارلا برونی و مادرش و خواهرش بازیگر معرف "والریا برونی تیدسکی" سهیم بوده‌اند که برای فسخ شراکت و استفاده از سهم خود مجبور به فروش آن شده‌اند.
مذاکرات سارکوزی و الولید

 

برخی منابع خبری گزارش دادند، شاهزاده الولید بن طلال پس از خرید این کاخ آن را به همسر سارکوزی پیشکش کرده بود.
 
سارکوزی الولید
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *