شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۵
۷

بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب

چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 422455
رهبر معظم انقلاب صبح امروز در مصلای تهران از نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی(ره) بازدید کردند.

در این بازدید که آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رهبر معظم انقلاب را همراهی می کرد، غرفه داران و برخی ناشران حاضر در نمایشگاه توضیحاتی در خصوص تازه های نشر و فعالیت های صورت گرفته در عرصه چاپ کتاب بیان کردند.

تصاویر بیشتر از بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه
https://jahannews.com/vdcji8exiuqe8xz.fsfu.html
jahannews.com/vdcji8exiuqe8xz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بصیر
وزیر ارشاد فکر نکنی حضرت آقااز عملکرد تو راضی وبه نمایشگاه تشریف آوردند.بطور یقین هر حرف یا پیشنهاد می کند اول خودش عمل می کند در باره ورزش فرمودند خودشان کوه پیمایی توتلویزیون مشاهده کردیم کنارک توچهابهار وکوه کردستان در باره کتاب خوانی هم همینطور پس به احترام ناشران ونویسنده های کتاب های آموزنده وخود کتاب های با محتوا قدم رنجه فرمودند
حسینی
United States
آیا نتیجتا برداشت از شرکت ایشان در نمایشگاه چیست؟ آیا دیگر دغدغه عرضه وسیع کتب ضد انقلاب و غیر اخلاقی و مخرب فرهنگ آنهم با حمایت شوم این دولت در این جشنواره حل است؟ با شیوع و هجوم افکار فاسد در این جشنواره آیا شما حاضرید با حضور خود از آن حمایت کنید؟
فدایی سید علی خامنه ای ام
آقای حسینی ما از رهبر عزیز و فرزانه پیروی می کنیم اولا ما خیلی کوچکتر ایم که خدای نکرده می خواهیم نظر بدهیم ایشان ولی فقیه هستند همه جای ایران اسلامی خانه شان است نمایشگاه هم مثل خانه وصاحبخانه خود رهبر هستند حالا نگهبان خانه با نامه دعوت می کند صاحب خانه را بیا ببین دو سال چکار کردم با خانه ات درست است من بی ادبی کردم نگهبان خوبی نبودم ولی قول می دهم با آمدن شما خانه را با عطر وعنبروگل وگیاه آراسته کنم کثا فت هایی که با بی توجهی من وارد خانه ات شدند همه را می ریزم تو سطل زباله
عباس زاده
جانم بفدای رهبر فرزانه و حکیم باشد.
Iran, Islamic Republic of
سلام. ببینیم دیگه چی میگید؟
عین سین
Iran, Islamic Republic of
منظوریت چیه؟یعنی اگر آقا به اکثریت نویسندگان و ناشران که کارشان درست است،احترام گذاشت و تشریف برد نمایشگاه، کارغلط دیگران درست و مورد تأیید به حساب می آید؟!
Iran, Islamic Republic of
حضرت آقا نیاز به دعوت ندارند هر زمان ضرورت بدانند به نمایشگاه تشریف می آورند.