جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱۰
۷

مرحوم پاشایی در حرم امام رضا (ع)

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 391314
مرتضی پاشایی مدت‌ها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد که با تشدید بیماری از روز جمعه ۱۶ آبان ماه در بخش ICU بیمارستان بهمن بستری شده بود، ساعاتی قبل در گذشت.
به گزارش جهان به نقل از  ظهور۱۲؛ پاشایی در طی روزهای گذشته روند بهبود را طی می‌کرد و حتی به بخش منتقل شده بود اما به یکباره حال وی وخیم شد و حدود ساعت ۱۰:۳۰ در بیمارستان بهمن درگذشت و هم‌اکنون نیز پیکر وی به سردخانه منتقل شده است و مسولان این بیمارستان از هواداران این خواننده جوان درخواست کرده‌اند تا در مقابل بیمارستان بهمن تجمع نکنند.


براساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر «مرتضی پاشایی» صبح روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
خدا رحمتش کنه
نظر مراجع معظم تقلید در باره آهنگها و ترانه هاش چیه؟؟؟111
حسین
خدا رحمتش کنه
لطفا پای جای بزرگان نکنید.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
شادی روحش یک حمد و 8صلوات
8رو از كجا آوردي؟؟
محمد حسين
United Kingdom
سلام دوستان بنده در مورد فوت اقاي پاشاي بسيار متاسفم و اميدوارم مورد رحمت باريتعالي قرار بگيرد اما دوستان به نظر شما ايا بايد فوت ايشان را بهانه اي براي يكسري هنجار شكني قرار داد اين چه رسمي كه بايد در تشيع پيكر يك انسان ترانه خواند و خانمها با اين وضيعت حجاب و آقايان با اين نوع ظواهر بيايند بخدا قسم طبق رواياتي كه به مارسيده وحشتناك ترين لحضات يك انسان همين مواقع است آيا به نظر دوستان جداي از هر نوع عقيده اي بجاي بيشتر كردن عذاب يك فوت شده نبايد براي ايشان طلب آمرزش و رحمت از خداوند خواست يا اينكه دخترخانمها و اقا پسرها بايد تو مراسمش با چشم گريون بخونند و كف بزنن حالا چه خوندن غم انگيز ترانه هاي خود مرحوم با شه چه كف و سوت . بخدا دوستان تا اونجا كه من مي دونم ولش كن بقيه اش رو نمي تونم بگم چون .... خداوند عاقبت هر انساني رو بخير كنه .. بعضي وقتها تو بعضي مراسمات ادما ميفهمن چه كاره اي .....
البته میتواند بهترین لحظات هم باشد.
میرحسن
ضریح که شبیه حرم امام رضا نیست؟