جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۶

سلام آقا

يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 440210
دیرزمانی‌ست که گوشه‌ای از میدان بیت‌المقدس مشهد برای دوستداران امام رضا(ع) به نقطه‌ ادای احترام و عرض ادب به ایشان مبدل شده. مکانی که وقتی چشم عاشقانش ناخودآگاه به گنبد طلا می‌افتد، دست بر سینه و سر به زیر سلام می‌کنند. رسمی دیرینه و کوتاه، که نشان از ارادت عمیق به آستان امام هشتم دارد. این روزها اطراف بارگاه امام رضا(ع) مملو از عاشقانی‌ست که از راه دور و نزدیک برای عرض ادب و تبریک میلاد به آن حضرت آمده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدي
Iran, Islamic Republic of
باسلام جهان عزيز مردم فهيم مشهد اكثرا به محض خروج از خانه بلافاصله رو به حرم حضرت نموده وعرض سلام واحترام دارند واختصاص به مكان خاصي نيست ثانيا تمامي خيابانهاي منتهي به حرم نيز بطور مرتب شاهد ارادت مردم هستيم.
عین سین
Iran, Islamic Republic of
بی هیچ شک و تردیدی ،سلام به پیامبر خدا و ائمه اطهار علیهم السلام، از هر نقطه ای ، و در هر زمانی و از طرف هرکسی،باشد، شنیده می شود و پاسخ داده می شود، ما این را شهادت می دهیم که : اشهد انک انت حی .... تسمع سلامی و ترد جوابی ... یعنی سلام من را می شنوی و جواب من را می دهی، این ذوات مقدسه که جای خود را دارند، این موضوع، نسبت به انبیاء و اولیاء و صلحاء و مومنین و مومنات و ... هم پذیرفته است،اینکه اکثریتی از ما جواب آنها را نمی شنویم، موضوع دیگری است، که در "موانع شنیدن" چیست؟ ...
نيكتا
چه تصاوير زيبايي. دلم براى زيارت تنگ شد.
مشهدی
من از پشت پنجره اتاق محل کارم در حرم امام رضا(ع) الان به نیابت از شما و همه ارادتمندان به این امام به واقع رئوف و مهربان و اما غریب سلام عرض میکنم.
امید
به امید زیارت مجدد
صالحی
قشنگ بود، چون خودشون بودند... خلوص دلشان پیدا بود.