سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۵

حاشیه روز دانشجو با حضور روحانی

دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 459968
مراسم بزرگداشت روز دانشجو صبح دوشنبه شانزده آذر با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. رئیس جمهور شانزده آذر را روز دانشجو، دانشگاه، استقلال‌طلبی، آزادی‌خواهی و ایستادگی نخبگان ملت و دانشجویان در برابر استعمار و استبداد دانست و خاطرنشان کرد: ۱۶‌ آذر سال ۳۲ به هیچ مقطع زمانی محصور نخواهد شد و ۱۶ آذر روزی تاریخی برای دانشگاه‌ها و دانشجویان ملت بزرگ ایران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسنک راستگو
دانشجو کیلو چند...فعلا کدخدا رو بچسب
ثمین
تا جایی که تاریخ به ما گفته روز دانشجو روز مبارزه با استکبار است نه روز حمایت از استکبار،دانشجو باید بصیر،انقلابی،نقاد،تیزهوش،فهیم باشد و روحیه عدالت خواهی داشته و سعی در حل مشکل جامعه خود را داشته باشد نه اینکه با حرفهای احساسی کاری جز سوت و کف بلد نباشد.
از نظر دولت جناب روحانی مرد تدبیر و خرد! مخالف خوب فقط مخالف مرده یا لال است! باید بگردد شاید پیدا کند!
مردم ایران کور و کر نیستند و خوب این به مزاج حضرت والا خوش نمی آید!
منتقد منصف
مظلوم دانشجویان که تازه وارد اجتماع شده اند و عده ای برای پوشش عملکرد امثال " م ه" و م ر" و ... برایشات طعمه گذاشتند در ضمن 16 آذر گرامی داشت شهیدان دانشجو در مقابل سفر رییس جمهور وقت امریکا به تهران بود چرا رییس جمهور با تدبیر و امید یک کلمه از دشمن دم نزد و آتشبارش روی جبهه ضد امریکایی داخلی روشن بود؟
ابوذر
با برخوردها وصحبتهای اقای روحانی فکر میکنم روز ملی مبارزه با احمدی نژاد بوده اشتباهی میگن استکبار